Tuttebobo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Harr harr harr! The love <3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvilken sang hørte du? Det er virkelig deilig å høre på. Ikke noe ekstremt eller brutalt, bare veldig avslappende. Støttes, Godsmack er veldig avslappende å høre på. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul folkens. Decrepit Birth var litt fett fant jeg ut. decrepit birth myspace Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul folkens. Decrepit Birth var litt fett fant jeg ut. decrepit birth myspace Old news. Fett som f det, nye skiva blir litt mer melodisk, men høres bra ut Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul folkens, la oss håpe det ligger like mye bra musikk under treet deres som det gjør under mitt(ja jeg kjøper julegaver til meg selv :| ) Kjøpte også tre julegaver til meg selv. Bare musikk. Fikk gavekort for 930kr. i dag. Det blir mye musikk Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Gavekort på hva da? FreeRecordShop er ikke akkurat noe å skryte av. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Gavekort på hva da? FreeRecordShop er ikke akkurat noe å skryte av. Det var Free Record Shop, Platekompaniet og Oslo City. Er greit nok utvalg der. FRS på Gunerius har omtrent alle album til to for 160. De har ikke de litt ukjente godbitene, men jeg skal benytte anledningen til å fullføre min Maiden-diskografi. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 God jul metalnaut. Fant et band som het Zero Hour her på pcen, noen som har vært borti de? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg gav meg selv gavekort på Aftermath Music! Det er undergrunnsbutikken sin det. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen her som har hørt Primordial? Fikk albumet To the Nameless Dead i gave i går, ganske heftig folkmetal Endret 25. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Primordial er et av de få metalbanda med prefiks "folk" som jeg hører på. De leverte en veldig bra konsert under årets Inferno. Om bare trommisen kan lære seg mer enn ett brekk, så blir det virkelig saker. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jepp, Primordial er fine saker det. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Var rundt på nettet og surfet og kom over et band med navn Dusken. Blackmetal band fra tyskland. Noen som vet noe om dem? (myspace/hjemmeside?) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå skal jeg på konsert med Dirty Deeds! Solong! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Den er vel neppe bra. Hø hø! Jeg synes nå både Obituary og Tomahawk er fete greier jeg da. Tardy ekke verdens beste vokalist riktignok. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Var rundt på nettet og surfet og kom over et band med navn Dusken. Blackmetal band fra tyskland. Noen som vet noe om dem? (myspace/hjemmeside?) Fant ingen nettsider for Dusken, men du finner jo info om bandet og utgivelser på Metal-archives. Det så ganske bra ut, et soloprosjekt. Laster ned nå. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Var rundt på nettet og surfet og kom over et band med navn Dusken. Blackmetal band fra tyskland. Noen som vet noe om dem? (myspace/hjemmeside?) Fant ingen nettsider for Dusken, men du finner jo info om bandet og utgivelser på Metal-archives. Det så ganske bra ut, et soloprosjekt. Laster ned nå. Takker:) Lasta du ned fra metal-archives eller en annen plass? Fant hateful albumet, men ikke noe plass å laste ned. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Takker:) Lasta du ned fra metal-archives eller en annen plass? Fant hateful albumet, men ikke noe plass å laste ned. Beste måten å finne ukjent musikk på etter min erfaring er dc++. Er du i de riktige hubbene finner du det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ..men som vi alle vet (og du og abigor), skal vi ikke ha noen guide til hvordan laste ned fra "riktige" hubs på dc++ på hw.no. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Metal Archives er den beste plassen å finne nye band på! Surfe igjennom masse band i forskjellige scener, og så sjekke ut myspace'n deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå