Neslepaks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har eit inntrykk av at Opeth ikkje blir like godt tatt mot hos ekstremmetall-fansen. Eg har i alle fall ikkje eit einaste positivt ord om Opeth, og det veit eg at eg ikkje er åleine om. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ikke et eneste? Da kan du ikke ha hørt Opeth, mann. Og wtf, hadde ikke du sånn mange tusen innlegg? Endret 23. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ikke et eneste? Da kan du ikke ha hørt Opeth, mann. La nå karen få like det han vil. Neslepaks er jo thrash-kar til de grader, med trange olabukser, hvite joggesko og langt, krøllete hår. Hører seig sludge inni tråden her, eller går den i doom/stoner-tråden? Endret 23. desember 2007 av Seian Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Går vel her det.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Synes Peste Noire klarer å blande inn akustiske elementer i metall mye bedre enn Opeth. Forøvrig spilles La Sanie-plata jævlig mye. Helt ellevill vokal. Endret 23. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sleep Terror klarer å blande clean og distortion. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Agalloch og når jeg tenker meg og. The Mantle er en kongeplate. Trenger litt hjelp her nå. Skal brenne 2-3 CD-er til stefaren min med noe heavy. Han liker ikke growl og ikke hyling, mest vanlig vokalstil. Han har veldig mye Metallica, Iron Maiden og litt Ozzy fra før av, men jeg er litt usikker på hva jeg skal brenne til han. Kanskje Anthrax. Han bruker cdene vedlig mye til trening og i bilen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Judas Priest, Accept og Black Sabbath f.eks. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Black Sabbath har han mye av. Best of Judas Priest, Among The Living og en til kanskje? edit: Jester Race av In Flames kanskje. Endret 23. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Accept - Balls To The Wall Ikkje prakk på han noko In Flames-drit. Stakkars mann. Endret 23. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har ikke Accept nå og da må jeg eventuelt laste ned. Har gjester i hus nå atm, så det blir kanskje litt knapt med tid, men jeg tror jeg skal klare det. Takk for hjelpa Slayer - Reign in Blood Anthrax - Among The Living Accept - Balls To The Wall Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vil tru at Reign In Blood blir for røff. Prøv heller Seasons. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er ikke sikker på om den blir for tøff for en 40 år gammal mann, han vil bli med på konserter hele tiden Synes ikke Seasons er like bra som Reign in Blood. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva med: Saxon, Uriah Heep, AC/DC, Blue Oyster cult, Judas Priest, The Doors, Motorhead, WASP og Thin Lizzy...? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Skid Row, Thin Lizzy, Saxon, Uriah Heep, AC/DC Queensryche, Motorhead, Accept og lignende. Gå for gode gamle. Kan heller ikke gå feil med Rush! Ellers kanskje noe progga? Porcupine tree, Ayreon, Redemption, Rush? Vet fattern digger slikt . Manowar er kanskje også en ide ? Endret 23. desember 2007 av svartskog Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Heldige dere med fedre og sånt som liker samme musikksmak som dere selv. Faren min hører bare på klassisk og arabisk blues... Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nokon som har Route Nine - The Works EP'n liggande på maskina? Want it. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dream Theater, Godsmack, Circus Maximus kanskje? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis du skal ta med Reign in Blood så kan du vel ta med noe fra Venom? litt stygge tekster men du og du for en musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå