Olum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Er jeg blind eller er ikke DimmuBorgir der!? Høh? Den bør du prøve å formere annerledes. Hvor er det Dimmu skulle vært? Endret 23. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 What the...? Kan du forklare meningen med innlegget ditt plis? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan er Ulver? Kan noen fortelle om noen band som likner? De tre første full-lengderne er mer svart-metall orientert, mens resten er mer som avant-garde, eksperimentelt eller electronica om du vil. Vet et par brukere her på forumet vil tenne noen plugger når jeg sier electronica, men det får bare være. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hørtes intresant ut. Tror broren min hadde noe. Får se om jeg klarer og rappe de platene han har uten at han merker det. Det er jo tross alt jul. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den beste til Ulver er "Nattens Madrigal". Basta. Det er den du skal få tak i. Du bør også sjekke ut My Dying Bride. Knakendes god musikk. Selv vil jeg anbefale albumene "The Angel and The Dark River", "The Light at The End of The World" og "The Dreadful Hours". Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er jeg blind eller er ikke DimmuBorgir der!? Samma hvor du plasserer Dimmu, det er ikke tr00. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Få oversikt over Ulver HER Du kommer ikke til å angre! Mine favoritter er "Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell", "Blood Inside", "Perdition City - Music to an interior film", og selvfølgelig "Nattens Madrigal" Endret 23. desember 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Opeth er ihvertfall et av de bandene som er obligatorisk. Jeg har enda ikke møtt en person (som liker metal selvfølgelig) som ikke liker Opeth. Det er noe alle klarer å like. Jeg har aldri likt Opeth, jeg kan ikke se hva som er så spessielt med det. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Opeth kjeder meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg synes enda at de er oppskrytt >.< Endret 23. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Samme her egentlig, Opeth ble anbefalt på det sterkeste, men viste seg å være noe dårligere musikk enn forventet. Ikke dårlig, men jeg hadde håpet på noe mer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Virker som om opeth er litt hat/care/elsk for folk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Virker som om opeth er litt hat/care/elsk for folk. Tydligvis, men slik er det med mye av musikken. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 er bare sånn enten liker man det ellers så liker man det ikke... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Seriøst, det er jul. Da skal TSO høres på. Uten tvil verdens beste julemusikk. (julen suger) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Seriøst, det er jul. Da skal TSO høres på. Uten tvil verdens beste julemusikk. (julen suger) Julemusikk er oppskrytt... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hmm.. Mick Thomson skal spille på den nye Necrophagia cden.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Opeth kjeder meg. e du seriøs? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Opeth er ihvertfall et av de bandene som er obligatorisk. Jeg har enda ikke møtt en person (som liker metal selvfølgelig) som ikke liker Opeth. Det er noe alle klarer å like. Jeg har aldri likt Opeth, jeg kan ikke se hva som er så spessielt med det. det som er spessielt med opeth er måten dei kombinerer rolig acoustic spel, i lag med heavy-black metall. liker du det ikkje, så liker du det ikkje, men skjølv liker eg det godt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Opeth er ihvertfall et av de bandene som er obligatorisk. Jeg har enda ikke møtt en person (som liker metal selvfølgelig) som ikke liker Opeth. Det er noe alle klarer å like. Jeg har aldri likt Opeth, jeg kan ikke se hva som er så spessielt med det. det som er spessielt med opeth er måten dei kombinerer rolig acoustic spel, i lag med heavy-black metall. liker du det ikkje, så liker du det ikkje, men skjølv liker eg det godt. du glemte det progresive og den fantasiske vokalen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå