Dr. Jacoby Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Allrite. Metal på Union i Drammen 2. Juledag. Noen som skal? http://www.unionrock.no/?p=78 http://hs.facebook.com/event.php?eid=6435680981 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hayseed Dixie er smukt må jeg si! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ah, fett med litt Alice in Chains igjen. Lenge siden jeg har hørt på de nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ah, fett med litt Alice in Chains igjen. Lenge siden jeg har hørt på de nå. Dirt er konge. Rip Layne. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Er Dirt som snurrer nå Diggbart album. Endret 22. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må få si at Deliverance av Opeth er forbanna heftig. Herregud for noen riff, for ikke å glemme trommespill. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må få si at Deliverance av Opeth er forbanna heftig. Herregud for noen riff, for ikke å glemme trommespill. Tenker du på plata eller sangen? Begge er fantasitiske. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må få si at Deliverance av Opeth er forbanna heftig. Herregud for noen riff, for ikke å glemme trommespill. Tenker du på plata eller sangen? Begge er fantasitiske. Plata ja Sangen også forsåvidt, en av de beste outroene jeg noensinne har hørt. Heftig dobbelbass der ja Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Deliverance er uten tvil en flott sang, men Master's Apprentices er den beste sangen Opeth noen gang har laga imo. Jeg har også hørt en del på Damnation i det siste, når jeg har vært sliten eller bare ville slappe av. Nydelig plate. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har ikke klart å høre på noe særlig annet enn "Orchid" av Opeth. Det meste annet har blitt litt for uinteressant. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ah, Muldjord var konge! Alle sangene til fyren ligger ute gratis her: http://www.muldjord.com/ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har ikke klart å høre på noe særlig annet enn "Orchid" av Opeth. Det meste annet har blitt litt for uinteressant. Du burde også kunne sette pris på Morningrise dersom du liker Orchid. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Albumet Blackwater Park er også meget bra. Anbefaler sangene The leper Affinity og The Drapery Falls på det sterkeste. Har egentlig Opeth laget noe som er dårlig? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Om jeg har grunn til og skamme meg når jeg sier at jeg aldri har hørt på Opeth, Dream Theater, Ulver, My Dying Bride ? Det er liksom de bandene noen alltid bringer opp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Opeth er ihvertfall et av de bandene som er obligatorisk. Jeg har enda ikke møtt en person (som liker metal selvfølgelig) som ikke liker Opeth. Det er noe alle klarer å like. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Om jeg har grunn til og skamme meg når jeg sier at jeg aldri har hørt på Opeth, Dream Theater, Ulver, My Dying Bride ? Det er liksom de bandene noen alltid bringer opp. Ingen grunn til å skamme seg. Du skal vere glad du har gått glipp av det. Du kan jo alltids sjekke ut dei to fyrste til Ulver. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg regna egentlig med at du ikke likte det Neslepaks Er det noe du heller ville fylt livet ditt med enn å rakke ned på band du ikke liker? Endret 23. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du kan jo alltids sjekke ut dei to fyrste til Ulver. Som om de to var det eneste nevnverdige ... Nei og nei. Ingenting å skamme seg over. Du får ta et band av gangen og se om du liker de eller ei. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Fjo Får vel se om jeg har noen penger igjen. Hvordan er Ulver? Kan noen fortelle om noen band som likner? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Er jeg blind eller er ikke DimmuBorgir der!? Endret 23. desember 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå