Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er hyggelig at italienere lærer seg norsk for å synge black metal. At det er uforstårlig gjør ingenting :p

Har fått veldig sansen for thrash i det siste. Laster ned et par band for å høre om det er noe bra. Om det er det, kjøper jeg album. Noen anbefalinger? Jeg har sjekket ut det meste i første innlegget.

Lenke til kommentar
Det er hyggelig at italienere lærer seg norsk for å synge black metal. At det er uforstårlig gjør ingenting :p

Har fått veldig sansen for thrash i det siste. Laster ned et par band for å høre om det er noe bra. Om det er det, kjøper jeg album. Noen anbefalinger? Jeg har sjekket ut det meste i første innlegget.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=545017&hl=

Tenkte ikke over at det var en egen tråd for dette. Takk for linken.

Lenke til kommentar

Jeg liker atmosfærisk svartmetall.

Atmospheric Black Metal

Astral Black Metal

Ambient/Black Metal

you name it.

Black metal (ofte delvis Dark Ambient) med bakgrunns-synth, ofte at hele greia er i en litt "space"-aktig setting. Aaah, vanskelig å forklare.

Grunnen til at det er så få å diskutere med, er at det er sånn "love it or leave it"-musikk. Enten så liker du det godt, ellers liker du det ikke i det hele tatt. Jeg blir uansett veldig fascinert av den kalde, dystre og til tider ensomme (dog MEKTIGE) atmosfæren ymse band klarer å mane frem.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar

Jeg hører litt på Sunn O))) noen ganger og blir ofte ganske overrasket over å finne så mye rart i så spesiell musikk. Tror ikke du er den eneste her som føler at du ikke får diskutert din smak.

Hvis man liker det spesielle så kan man jo ikke regne med at alle andre liker det. Da blir det jo ikke spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...