Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg bruker lang tid på noe (f.eks. spille WOW i mange timer), pleier jeg alltid å høre gjennom plater i samlinga som IKKE er bandets beste nødvendigvis. Men jeg har dem likevel for å komplettere samlingen. Det dukker ofte opp uventede perler på skiver som ikke har de beste anmeldelsene også. Med band som f.eks. Saxon var det en haug med "duds" på midten av 80-tallet. Jeg har hørt gjennom alle sammen, opptil flere ganger uansett. Bare for å ha noe bakgrunnsmusikk. Det må jo komme noen dårlige låter/skiver med band som gir ut ei ny plate hvert år i 10 år.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mye heller han, enn en fyr som synes at å se svakt opp på kamera med et sleskt smil er det tøffeste noen har gjort siden Thomas Toget.

og nei! overdreven bruk av "horns" er heller ikke kult!

Det får programmet til å se så jævla stereotypiskt ut..

Nå konsentrerer jeg meg egentlig mest om musikken, men faen den smurfen som titter innom mellom filmene er uutholdelig kjedelig og irriterende!

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Han prøver å virke så jævlig tøff. Skikkelig tøffing :roll: Måten han står med henda halveis i lomma og svinger fra og tilbake mens han snakker på den sleske måten er bare ekkel.

Reklamer hvert 10 minutt is a pain in the ass.

Nå viser de Kreator - Enemy of God :)

edit: Nå vil jeg ha en plate av Kreator. Coma Of Souls, Endless Pain, Extreme Aggression, Terrible Certainty?

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Men i Thrashtråden så skriver du jo anbefalte skiver ved siden av bandnavnene og der har du skrevet de jeg listet noen poster opp.

Da er det ein glipp. Retta opp nå.

Faen, jeg vet det er "feil" å si det, men "Insult to Injury" skiva gjør meg nesten knisete.

Konge skive!

Den er faktisk svak om du sett den opp mot Power and Pain.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...