Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei selvfølgelig ikke, det er jo derfor man helst vil ha tid til både nye og "gamle" skiver. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Når jeg bruker lang tid på noe (f.eks. spille WOW i mange timer), pleier jeg alltid å høre gjennom plater i samlinga som IKKE er bandets beste nødvendigvis. Men jeg har dem likevel for å komplettere samlingen. Det dukker ofte opp uventede perler på skiver som ikke har de beste anmeldelsene også. Med band som f.eks. Saxon var det en haug med "duds" på midten av 80-tallet. Jeg har hørt gjennom alle sammen, opptil flere ganger uansett. Bare for å ha noe bakgrunnsmusikk. Det må jo komme noen dårlige låter/skiver med band som gir ut ei ny plate hvert år i 10 år. Endret 20. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 HBB på mtv nå, men det er jo bare skit som vanlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er som vanlig mye bra der synes jeg egentlig, Goat the Head, Morbid Angel og Destruction bl.a. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jo, men Pete er så utrolig teit der han står at jeg blir kvalm. "Nå skalj vi høøre litt fra death ... metal bandet kænnibæl korps" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja han minner meg bare noe jævlig om en stereotypisk wannabe kul metal man! aaaargh! Få inn noen gjeste program-ledere, som Fenriz! faen det hadde vært moro! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Fenriz som programleder hadde vært festlig edit. Irriterer meg oppi enden at mtv ikke kan si hvilke låter de spilller. Hverken på tven eller på nettsidene! Endret 20. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Mye heller han, enn en fyr som synes at å se svakt opp på kamera med et sleskt smil er det tøffeste noen har gjort siden Thomas Toget. og nei! overdreven bruk av "horns" er heller ikke kult! Det får programmet til å se så jævla stereotypiskt ut.. Nå konsentrerer jeg meg egentlig mest om musikken, men faen den smurfen som titter innom mellom filmene er uutholdelig kjedelig og irriterende! Endret 20. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Han prøver å virke så jævlig tøff. Skikkelig tøffing Måten han står med henda halveis i lomma og svinger fra og tilbake mens han snakker på den sleske måten er bare ekkel. Reklamer hvert 10 minutt is a pain in the ass. Nå viser de Kreator - Enemy of God edit: Nå vil jeg ha en plate av Kreator. Coma Of Souls, Endless Pain, Extreme Aggression, Terrible Certainty? Endret 20. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Folket på metal archives sier: "Pleasure to Kill". Men av de du ramset opp har Coma of Souls høyest bruker rating. Endret 20. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hoho! Vokalisten i 3 Inches of Blood klarer virkelig noen lyse toner as Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fans av doom band som Candlemass MÅ, sjekke ut "Concept of God" og deres debut plate "Visions". Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Pleasure To Kill er sjølvsagt Kreators beste skive. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men i Thrashtråden så skriver du jo anbefalte skiver ved siden av bandnavnene og der har du skrevet de jeg listet noen poster opp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Faen, jeg vet det er "feil" å si det, men "Insult to Injury" skiva gjør meg nesten knisete. Konge skive! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men i Thrashtråden så skriver du jo anbefalte skiver ved siden av bandnavnene og der har du skrevet de jeg listet noen poster opp. Da er det ein glipp. Retta opp nå. Faen, jeg vet det er "feil" å si det, men "Insult to Injury" skiva gjør meg nesten knisete. Konge skive! Den er faktisk svak om du sett den opp mot Power and Pain. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Gjør vel ikke skiva mindre genial. Men skjønner poenget ditt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Faen, jeg vet det er "feil" å si det, men "Insult to Injury" skiva gjør meg nesten knisete. Konge skive! Will do! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå