McBitch Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har filmen, har ikke sett hele. Klarer ikke benke meg foran pcen i 60min med en sånn film, må ligge i sengen da. Vakker film. Jævlig med arbeid bak den også, vært minutt av filmen tok 10 timer å bearbeide visst. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hmm. Den filmen må jeg se. edit: Fordi det er denne sant? Endret 19. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Stemmer det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) All hail kongen av stupfylla og dop Shane McGowan, som likevel lagde den flotteste rocka "julesangen" noensinne. Herlig liveversjon av Fairytale in New York. I London. Mannen kan ikke si S lengre fordi han slo ut nesten alle tennene når han ramla ut av en varebil i dritfylla på turne i Japan. Endret 19. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 All hail kongen av stupfylla og dop, som likevel lagde den flotteste rocka "julesangen" noensinne. Herlig liveversjon av Fairytale in New York. Fra New York. Mannen kan ikke i S lengre fordi han slo ut nesten alle tennene når han ramla ut av en varebil i dritfylla på turne i Japan. The Pouges røsker jævla bra, men er ikke sikker hva de gjør i denna tråden? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Fordi Shane har drukket mere enn de fleste metalstjerner har i hele sin karriere. Fyren er metal. OG det er snart jul. Get over it og nyt låten. Endret 19. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nokon som har sett filmen? Begotten? Ser hinsides freaky ut! Har den på DVD. Fantastisk film. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Noen som vet om noe som ligner på Burzum? Endret 19. desember 2007 av thadon Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sitter å hører på Anaal Nathrakh akkurat nå. Hørte mye bra om de, så tenkte jeg skulle teste dem ut og ble veldig positivt overrasket. Det var utrolig fett! Og btw, den videoen Anathema postet var rimelig syk, selv om musikken var tålig bra. Skal se om jeg får sett filmen en av de nærmeste dagene også. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Begrenset hvor mye det ligner Burzum, men jeg liker det. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=107383135 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som hvet om noe som ligner på Burzum? Wigrid - Hoffnungstod Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Og btw, den videoen Anathema postet var rimelig syk, selv om musikken var tålig bra. Skal se om jeg får sett filmen en av de nærmeste dagene også. Lykke til. DVDen går ofte for $100+ på ebay. Er en Marilyn Manson-video som bruker bilder fra Begotten om jeg husker rett. Endret 13. mars 2008 av Glint Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Takker, skal sjekke begge ut Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Noen som vet om noe som ligner på Burzum? Isarnheimr. To smakebiter Endret 27. desember 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Wolves In The Throne Room gir meg litt av samme følelsen som Burzum, uten at de ligner sånn direkte... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg har alltid lurt på hvilke band Hellhammer snakker om i Lydverkets black metal dokumentar. Nei, det var ganske irriterende fordi at i kjølvannet av dette så vokste det opp masse band som ville spille black metal, ikke sant. Som gjorde det fordi, "oi, det var fett", ikke sant, trodde de. Men de forsvant etterhvert når dette her ikke var medieherp lenger, ikke sant. Og bra er jo det. Noen som kan gjette seg til hvilke band dette kan være? Band som startet opp et sted mellom 1994-1997 eller deromkring. Jeg forestiller meg at han sier dette fordi Mayhem ikke klarer å holde på fansen, spessielt på grunn av utviklingen deres. Endret 19. desember 2007 av Abigor Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Og btw, den videoen Anathema postet var rimelig syk, selv om musikken var tålig bra. Skal se om jeg får sett filmen en av de nærmeste dagene også. Lykke til med å finne en (original) kopi. DVDen går ofte for $100+ på ebay. Er en Marilyn Manson-video som bruker bilder fra Begotten om jeg husker rett. Hehe, jeg skal nok klare å få hostet den fram på en eller annen måte! Det er Antichrist Superstar som inneholder klipp fra Begotten. Endret 19. desember 2007 av Kjobben Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) http://www.myspace.com/conceptofgod ! http://www.myspace.com/legionofthedamned Vet hvilke CDèr jeg skal kjøpe neste gang i alle fall. Endret 19. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Avataren til Stakan ser jo ut som kunne vært tatt rett frå Begotten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har alltid lurt på hvilke band Hellhammer snakker om i Lydverkets black metal dokumentar.Nei, det var ganske irriterende fordi at i kjølvannet av dette så vokste det opp masse band som ville spille black metal, ikke sant. Som gjorde det fordi, "oi, det var fett", ikke sant, trodde de. Men de forsvant etterhvert når dette her ikke var medieherp lenger, ikke sant. Og bra er jo det. Noen som kan gjette seg til hvilke band dette kan være? Band som startet opp et sted mellom 1994-1997 eller deromkring. Jeg forestiller meg at han sier dette fordi Mayhem ikke klarer å holde på fansen, spessielt på grunn av utviklingen deres. Kan være band som aldri slogjennom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå