Seian Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Så sinnsyk vakker Cynic med Cosmos er. Vedder på hun som synger den sangen står i en hvit, lang og så smått gjennomsiktig kjole på en ås med masse vind sånn at den blafrer i vinden. Det liker jeg å tro, ihvertfall. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dei to fyrste er Maidens beste. Di'Anno - ugh! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dei to fyrste er Maidens beste. Di'Anno - ugh! WRD! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg føler meg så alene. Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden her? Jeg har aldri vært glad i musikken til Iron Maiden. Det har alltid vært så anonymt for meg. Endret 18. desember 2007 av Abigor Lenke til kommentar
grim Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Likte ikke Maiden til å begynne med, var ikke hardt nok, men de kom seg bra etter hvert, sammen med mye annen 80-talls heavy. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke noe særlig forhold til Maiden og liker strengt tatt veldig lite Heavymetal. Noe jeg derimot liker veldig mye er at Dismember snart slipper nytt album. Et av de få DM bandene jeg liker faktisk. Noen som kan anbefale noe lignende? http://www.myspace.com/dismemberpromo Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke noe særlig forhold til Maiden og liker strengt tatt veldig lite Heavymetal. Noe jeg derimot liker veldig mye er at Dismember snart slipper nytt album. Et av de få DM bandene jeg liker faktisk. Noen som kan anbefale noe lignende? http://www.myspace.com/dismemberpromo bloodbath Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke noe særlig forhold til Maiden og liker strengt tatt veldig lite Heavymetal. Noe jeg derimot liker veldig mye er at Dismember snart slipper nytt album. Et av de få DM bandene jeg liker faktisk. Noen som kan anbefale noe lignende? http://www.myspace.com/dismemberpromo Grave Lenke til kommentar
Fritidsproblem Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Korr e Tool:O Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Grave er kult nok, men kan ikke fordra Bloodbath. Btw har Fiendish Regression av Grave, noen andre verdt å ha? Soulless? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.myspace.com/dismemberpromo Det der var jævlig fett! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Grave er kult nok, men kan ikke fordra Bloodbath.Btw har Fiendish Regression av Grave, noen andre verdt å ha? Soulless? Into The Grave Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Maiden var det første jeg hørte på av metal. Det er fremdeles det jeg hører mest på. Di'Anno var en veldig god vokalist, men jeg synes likevel at Bruce er bedre. Blaze når ikke de to opp til hælene engang. Litt synd, for Virtual XI og The X-Factor har mange gode sanger som kunne blitt bedre med Bruce som vokalist. F.eks. The Clansman er en mye finere sang når det er Bruce som synger den istedetfor Blaze. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Rly, jeg har hørt max 5 sanger av Metallica, med vilje. Har sikkert hørt flere uten å være klar over det. Men liksom, jeg ser ingen grunn til å sjekke de ut. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tja, det spørs vel litt hva du har lyst å høre. Hvis du vil ha litt thrash så er jo de fire første noe å sjekke ut. De albumene synes jeg faktisk er knallskiver, resten er så som så. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Rly, jeg har hørt max 5 sanger av Metallica, med vilje. Har sikkert hørt flere uten å være klar over det. Men liksom, jeg ser ingen grunn til å sjekke de ut. Du klarer deg like fint uten. Nylig hørt Warbringer, gratis nedlasting HER Veldig bra thrash! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Meninger om denne videoen? Helt hinsides sjukt i mine øyne. Silencer - Sterile Nails and Thunderbowels Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Meget syk video ja. Det er et eller annet med oppkutta folk as. Sangen er jo rimelig fet da. Jævla skummel stemning. Særlig hvis man sitter alene midt på natta i stummende mørket. Det gjorde jeg i natt Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nokon som har sett filmen? Begotten? Ser hinsides freaky ut! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Ikke sett enda. Har store planer om å få gjort det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå