Tuttebobo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Videoen til Nile's 'Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water' har blitt sluppet. RAI! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ang. problemed med lyd ute av sync på Arcturus DVD-en, så kan vel dette lett fikses i receiver/forsterker/dvd via av synv delay? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Satt akkurat og hørte på Piece of Mind-albumet til Maiden og må virkelig si at det er et jævlig godt album. Får nesten lyst til å reise meg opp på stolen og vræle Wheeeeerrrreee eeeeaaaaaagggeellls daaaaaarrrrrrrrrreeeeeeeeeeee!!!!!11 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Satt akkurat og hørte på Piece of Mind-albumet til Maiden og må virkelig si at det er et jævlig godt album. Får nesten lyst til å reise meg opp på stolen og vræle Wheeeeerrrreee eeeeaaaaaagggeellls daaaaaarrrrrrrrrreeeeeeeeeeee!!!!!11 Do it! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Powerslave har bedre enkeltlåter syns nå jeg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Powerslave har bedre enkeltlåter syns nå jeg. Aces Hige, powerslave, TROAM,the dualist, back to the village. Mange gode låter der ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Satt akkurat og hørte på Piece of Mind-albumet til Maiden og må virkelig si at det er et jævlig godt album. Får nesten lyst til å reise meg opp på stolen og vræle Wheeeeerrrreee eeeeaaaaaagggeellls daaaaaarrrrrrrrrreeeeeeeeeeee!!!!!11 Bra album, mye bedre enn Number of The Beast f.eks. To Tame A Land er et mesterverk av dimensjoner. Dog, ikke bedre enn Somewhere in Time og 7th son. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dog, ikke bedre enn Somewhere in Time og 7th son. Skulle akkurat til å nevne SiT. Deja Vu, Caught somewhere in time og Alexander the Great er helt fantastiske. Satser virkelig på at de skal spille Deja Vu til sommeren, selv om sjansene er utrolig tynne. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dog, ikke bedre enn Somewhere in Time og 7th son. Skulle akkurat til å nevne SiT. Deja Vu, Caught somewhere in time og Alexander the Great er helt fantastiske. Satser virkelig på at de skal spille Deja Vu til sommeren, selv om sjansene er utrolig tynne. SiT er Maidens beste ja Alle låtene der er helt utrolige. Alexander i spissen, men også alle de andre låtene. Sea of Madness f.eks, en utrolig undervurdert kongelåt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg føler meg så alene. Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden her? Endret 18. desember 2007 av Petoah Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden her? You lose Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden her? You lose Jahloldetvardritgøy. Jeg er interessert i å vite det. Alle metalheads jeg har snakket med liker Iron Maiden. De sier at det var det de "startet" med... Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg føler meg så alene. Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden her? Nei, jeg er heller ikke særlig glad i dem. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Maiden har stor respekt internasjonalt. Personlig så starta eg med nettopp Maiden.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg starta med AC/DC, Iron Maiden og System of a Down. Det var akkurat da jeg begynte å høre på metall for rundt 3 år siden. Elsker alle 3 band den dag i dag. Endret 18. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Høhø, da har jeg hørt på metal 5 ganger så lenge som deg, faktisk. Time flies. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Så er du dobbelt så gammel som meg og da. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg føler meg så alene. Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden her? Jeg takler verken Iron Maiden eller Vekselstrøm/Likestrøm. Hysj på dem begge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 This could get nasty. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg føler meg så alene. Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden her? Jeg takler verken Iron Maiden eller Vekselstrøm/Likestrøm. Hysj på dem begge. AC/DC er forståerlig, taker maks en eller to sanger i strekk med de. Alle sangene høres nesten helt lik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå