Tuttebobo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jobbe på helligdager? Matvarebutikk på Geilo! 40 000 her den uka (i motsetning til de 4 000 som bor her)! Det blir nok lite fri ja! Sett deg opp på fri NUH! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Pitchshifter er fett som faen. Hadde det ikke vært for Test Drive 5, hadde jeg aldri engang hørt om dem. http://www.myspace.com/pitchshifterband Original Test Drive 5 Intro Se filmen hos Youtube Endret 17. desember 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sett deg opp på fri NUH! Det tror jeg ikke en gang sjefen vil godta. Men vi får se! Jeg skal gjøre alt for å få sett Overkill! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Pitchshifter var stusselige greier. Endret 17. desember 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Pitchshifter var stusselige greier. Agreed! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Pitchshifter er kult, det. Jim Davies spilte jo gitaren i "Firestarter" av The Prodigy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 http://www.myspace.com/ciphersystem Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Pitchshifter var stusselige greier. Pitchshifter var stusselige greier. Agreed! Rubbish. Pitchifter er et kult-band Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er vel ikke pure metal nok for disse folka. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Så Decapitated er noe som anbefales? Hvilke band kan det sammenlignes med? Høres litt ut som Carcass noen ganger. Gojira kan minne litt og. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er vel ikke pure metal nok for disse folka. Er ikke pur metal før det høres ut som om det har blitt recorda gjennom rassen til en grevling uti et skur i en regnfull skog. .... eller no sånt. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er vel ikke pure metal nok for disse folka. Redd for det... Musikk er musikk. Ræven er like delt som smaken. For min del hører jeg like gjerne på Tori Amos som på Beneath The Massacre. Hva annet liker folket her å høre på når det er metallpause? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg tror ikke begrepet "metallpause" eksisterer for 99% av trådens innbyggere Glint er den med best smak, forøvrig. Når metallen tar seg pause, er det drone, 90-tallsdance og J-pop det går i Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når jeg er litt off går det i mye i Jungle, Drum and Base, Female singer/songwriter og kanskje litt klassisk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når jeg ikke hører på metall eller rock så går det mye i Beethovens pianostykker, litt Grieg, Mozart, diverse hip-hop-sanger, Best of Stevie Ray Vaughn (blues?), Michael Jackons Thriller og veldig mye Tom Waits Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kva er ei metallpause? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Den pausen som intreffer når man slutter å headbange hodet inni gjerdet på konserter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vell det viss du kan regne Klassisk Rock'n Roll som Metalpause. Jeg liker alltid og høre på Klassisk Rock'n Roll/Metal i juletida. Det og Cradle of Filth Skammer meg. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kva er ei metallpause? oooooh....die hard hardcore metallistic personallity? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Glint er den med best smak, forøvrig. Når metallen tar seg pause, er det drone, 90-tallsdance og J-pop det går i Gløm ikkje Denver-køntri og okkult krautrock. Fikk forrrrrrresten en fin og tykk pakke med ny muzak i dag. Dæven søkki, her er det mye snadder og syke saker. Gnaw Their Tongues-plata er noe av det mer forstyrrende jeg har hørt i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå