Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 andre polske band... MGLA, Kriegsmaschine, Vesania, Crionics edit: og Graveland Mgla har en del fett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 MGLA er jææævla fett! np: Reverend Bizarre - Cirith Ungol Jesus så feit låt av ett grisefett band! Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Snakker vi om Dan Swanö's Another Life her? Det stemmer. (No er det ikkje akkurat Dan "sitt" band dette her da, men snarere Dea (Andreas Karlsson) sitt. Dan vart hyra inn til å ta seg av produksjon og div. instrument.) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må bare spørre, til dere hardcore death/black/doom/det det blir diskutert her. Er det ikke bare bittelitt irriterende avogtil å bare høre på meningsløse tekster om dreping, voldtekt å av å finne en indre et ellerannet? Virker som de fleste metal band innenfor enkelte sjangere ikke har noe av tekster med mening. For min del så betyr tekster innen metall ganske lite. Det er fint lite jeg kan se meg enig, og derfor hører jeg på musikken pga. musikken, og ikke tekstene. I andre musikksjangere kan jeg følge med på tekstene, og eksempler på dette er Tom Waits, Roky Erickson og Bob Dylan. Disse er ikke bare bedre til å skrive enn de fleste som lager tekster til metall, de har ofte tekster som jeg kan si meg enig i eller finner underholdenes. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ikke noe imot at de synger om død, tortur, Holocaust, krig og overmakt. Det er jo for det meste for å få ut agressjon. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tekstene har ikke altfor mye å si for meg, men det er likevel et stort pluss om sangene er dype og har masse dobbeltbetydninger. Likevel er det tekstene som er vanskeligst å lage i det bandet jeg spiller i selv. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dype tekster med mange betydninger Snakker vi Dream Theater? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Njæsj, heller In Death - Is Life og In Death - Is Death. Makan til rå tekst og råtung melodi i et helt kvarter skal man lete lenge etter. Sett bort ifra de siste seks minuttene på ... Is Death da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Njæsj, heller In Death - Is Life og In Death - Is Death. Makan til rå tekst og råtung melodi i et helt kvarter skal man lete lenge etter. Sett bort ifra de siste seks minuttene på ... Is Death da. Hele albumet er phet. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sant, sant, men det der er definitivt klimaks for min del. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå kan vi ikke ha mer fjas om tekster, her får dere slutten på Bathory - One Rode To Asa Bay Just outside the circle of the crowdOne old man did stand He looked across the waters And blotted the sun out of his eyes with one hand And his old eyes could almost see The dragon ships set sail And his old ears could almost hear Men of great numbers call out Oden's hail And though he did know already Though he turned face towards sky And whispered silent words forgotten Spoken only way up high Now this house of a foreign God does stand Now must they leave us alone Still he heard from somewhere in the woods Old crow of wisdom say ...people of Asa land, it's only just begun... Hva hadde denne sangen vært uten en slik formidabel tekst? Les tekstene, og se hvor mye bra det er. Hvis ikke går du glipp av noe. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå kan vi ikke ha mer fjas om tekster, her får dere slutten på Bathory - One Rode To Asa Bay Just outside the circle of the crowdOne old man did stand He looked across the waters And blotted the sun out of his eyes with one hand And his old eyes could almost see The dragon ships set sail And his old ears could almost hear Men of great numbers call out Oden's hail And though he did know already Though he turned face towards sky And whispered silent words forgotten Spoken only way up high Now this house of a foreign God does stand Now must they leave us alone Still he heard from somewhere in the woods Old crow of wisdom say ...people of Asa land, it's only just begun... Hva hadde denne sangen vært uten en slik formidabel tekst? Les tekstene, og se hvor mye bra det er. Hvis ikke går du glipp av noe. Hadde det ikke vært for teksten ville jeg aldri giddet å hørt ham synge. Han eier ikke stemme. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Må jo få med metalstorm.ee på lista over nettsteder Fabelaktig side Endret 17. desember 2007 av Haddock Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hørte gjennom Decapitated - Organic Hallusinosis. Ganske fet plate. Noen kule riff her og der, litt brøling og noe av det feteste jeg har hørt av tromming innen metall. Trommisen slår så hardt at trommene nesten sprekker, men allikevel klarer han å få det til å høres herlig ut. Hender noen ganger at jeg setter på Day 69 bare for å få høre trommene. Jævlig synd at han døde i den bussulykken 2. november 07. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Så Decapitated er noe som anbefales? Hvilke band kan det sammenlignes med? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Decapitated er tøfft ja, har ingen album av de men det jeg har på pcen her er bra. Kan kanskje sammenlignes med Behemoth, Vader og Zyklon, bare litt mer tight og mindre noise. Lenke til kommentar
grim Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ta gjerne med Doom-Metal.com også. Om bare alle sjangre hadde en like informativ side. Synd den er delvis nede for oppdatering nå for tiden. Plastichead og Perverted Taste, glimrende nettbutikker. Burde kanskje hatt en liste med festivaler? Inferno Hole In The Sky Wacken Metal Heart Sweden Rock Festival Norske webzines, Beat The Blizzard og Eternal Terror. Til sist kan vi ta med Scream Magazine sin nettside. Særdeles oppegående forum. Endret 17. desember 2007 av grim Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skulle ønske jeg kunne dratt til Inferno, men tror det blir problemer med jobben da. Sitter å hører på Vreid nå for første gang. Jeg er ikke lei enda. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skulle ønske jeg kunne dratt til Inferno, men tror det blir problemer med jobben da. Sitter å hører på Vreid nå for første gang. Jeg er ikke lei enda. Jobbe på helligdager? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jobbe på helligdager? Matvarebutikk på Geilo! 40 000 her den uka (i motsetning til de 4 000 som bor her)! Det blir nok lite fri ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå