Taurean Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Få inn Motörhead i Hard rock lista, i hvert fall. Lenke til kommentar
Panserfrosken Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Var i Inferno Fest, bare for Carcass Hvem var der også? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg. Primordial vant. Ingen som var i nærheten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Som forventet. Regner med at Venom Inc var rett bak. I morra skal jeg kaste epler på Mustaine. Blir bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Tangorodrim, Hail Spirit Noir, Pillorian, Carcass, Samael, Infernal War, Gorgoroth, Primordial og Svartidaudi leverte dritbra. Destruction, Belphegor, og Abbath så lenge det vare, leverte gode greier. Ikke dritbra, men jeg koste meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Oh, Gorgis var bra? Overraskende, hadde ikke hatt trua. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ja, det var bra. Overraskende nok. Mye pga Hoest som leverte som faen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Så, på en skala fra 1-100, hvor misunnelig er du på morgendagens lineup for Pulp Summer Slam? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 99. Crossfaith, I See Stars og Whitechapel lzm. Kunn tenkt meg å se Dragonforce. Garantert fett når man har drukket ti-femten halvlitere for mye. Lenke til kommentar
Panserfrosken Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg var der April 13, inferno fest hellheim, venom inc, destruction og Selfsagt Carcass !!! Hvem har sett meg når jeg snakker med Bill Steer etter konserten? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Kom tilfeldigvis over Be'lakor i går ettermiddag og nå har jeg hørt gjennom Stone's Reach-albumet 3 ganger. Meget oppegående, vil jeg si, spesielt Aspect likte jeg veldig godt. Rart jeg ikke har hørt om gruppa før. Helt i min gate. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 Kom tilfeldigvis over Be'lakor i går ettermiddag og nå har jeg hørt gjennom Stone's Reach-albumet 3 ganger. Meget oppegående, vil jeg si, spesielt Aspect likte jeg veldig godt. Rart jeg ikke har hørt om gruppa før. Helt i min gate. Gode venner av Ne Obliviscaris, som jeg antar du har vært borti? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Kom tilfeldigvis over Be'lakor i går ettermiddag og nå har jeg hørt gjennom Stone's Reach-albumet 3 ganger. Meget oppegående, vil jeg si, spesielt Aspect likte jeg veldig godt. Rart jeg ikke har hørt om gruppa før. Helt i min gate. Gode venner av Ne Obliviscaris, som jeg antar du har vært borti? Nei, dessverre så har jeg ikke hørt om de heller. Har stort sett holdt meg til svensk melodisk death metal, men Australia har virkelig noen godbiter på lur. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 En kompis ringte meg for litt siden og sa "jeg har ordnet oss billetter til Wacken 2018". Fuckings WACKEN! Satan det blir rått 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 En kompis ringte meg for litt siden og sa "jeg har ordnet oss billetter til Wacken 2018". Fuckings WACKEN! Satan det blir rått Nice! Wacken 2018 blir også mitt første år! 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Kult! Allerede er det jo bekreftet en del kule bands, Judas Priest, Arch Enemy, Children of Bodom.. Krysser fingrene for at Lamb of god og Behemoth kommer! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Var på Wacken for noen år siden, aldri igjen. Varmt som faen, folk over alt, mas å surr hele tiden. Men fikk sett King Diamond (for andre gang) så det var verdt det Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Hvil i fred Vinnie Paul. Lenke til kommentar
Kvinne90 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 michael691 skrev (På 8.11.2008 den 10.54): Noen som har hørt om Helvetespine? Vokalen kan måle seg med han fra Silencer. Suicidal, Depressive Underground Black Metal fra Oslo (tror jeg..?) Trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå