Kjøleskap Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Der skulle man vært, ja. Arch synger låtene helt perfekt etter 30 år. Lenke til kommentar
Tanke Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Der skulle man vært, ja. Arch synger låtene helt perfekt etter 30 år. Ja, helt utrolig. Her er for øvrig hele konserten https://www.youtube.com/watch?v=BBqQcS4L5oU Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Det eneste negative er at de ikke spilte Traveler in Time. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Wolfspell Records skal gi ut en CD-boks med coverlåter som skal hedre Summoning: Det er også lagt ut en smakebit på youtube: Vet ikke helt om jeg ble så altfor imponert. Fikk bare en trang til å høre på Summonings egne versjoner. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Synes ikke mye av det var særlig givende. Men nå var det bare kortere utdrag som ble presentert foreløpig. Mangler også et par av de aller beste låtene utenom Land of the Dead: Across The Streaming Tide og Long Lost To Where No Pathway Goes. Summoning har perfeksjonert mye av materialet sitt, synes for eksempel Where Hope And Daylight Dies ikke ble videre vellykket i cover versjon. Rart med Summoning egentlig, når jeg snakker med de jeg kjenner best og som liker metall så har ingen av dem sansen for Summoning. Og det er snakk om svært dedikerte folk. Men sånn er det jo med mye har jeg inntrykk av, mye musikk og en del av det blir ikke likt av flere. Hvertfall ikke blant de jeg omgås med. Endret 8. oktober 2016 av Abigor Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Der skulle man vært, ja. Arch synger låtene helt perfekt etter 30 år. Ja, helt utrolig. Her er for øvrig hele konserten https://www.youtube.com/watch?v=BBqQcS4L5oU Den følelsen når denne ikke funker lenger. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Slik heavy metal liker jeg: 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hva synes folket om siste til In Flames? Jeg ble positivt overrasket, siden de forrige par platene deres har vært litt kjedelige synes jeg. Absolutt verdt å sjekke ut https://open.spotify.com/album/2QMulEvqQCSiQqomqEBVtA 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Husker at de var skikkelig ræva med soundtrack to your escape og var det sikkert før også. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Helt ok. Men savner gamle In Flames. Det må sies at anmelderen på musikknyheter.no er skikkelig skuffet. Han hadde stått opp med skikkelig feil bein den dagen! http://www.musikknyheter.no/anmeldelser/16104/In-Flames.html Lenke til kommentar
thyes Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg liker også gamle In Flames best, Clayman er dessverre en æra de har lagt bak seg. Men jeg synes det kan være litt kult når band utvikler seg også. Jeg hatet at Opeth har lagt growling og dødsriffene på hylla siden Heritage, men nå har det begynt å vokse på meg.. selv om jeg uten tvil foretrekker Blackwater Park framfor Sorceress. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Helt ok. Men savner gamle In Flames. Det må sies at anmelderen på musikknyheter.no er skikkelig skuffet. Han hadde stått opp med skikkelig feil bein den dagen! http://www.musikknyheter.no/anmeldelser/16104/In-Flames.html Å lese den anmeldelsen føltes som å høre en 40 år gammel metalhead sin personlige mening om nye In Flames. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Hører på siste fra Metallica, låta "Now that we're dead" er helt latterlig catchy. Det ruller og går og det er umulig å ikke nikke takta med hodet. Bare synd de drar den altfor langt, 7 minutter er hvertfall 3 for mye. Så mange gode ideer hadde de ikke. Men alt i alt kul skive, de overrasker med å levere fremdeles! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Noen som har noen tips til nye band som har en fin vri på growling og clean vocal. Er åpen for alle tips. Mannlig og kvinnelig vocal funker helt fint kombinert. Band jeg hører som jeg liker er: The Ocean, Ice nine kills, Dead by April, Eyes set to kill og Deadlock. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 - Opeth, alt fram til Watershed plata inneholder growling - Scar Symmetry - Soilwork - Noe Slipknot - Borknagar - Enslaved har noe clean, mest growls - Machine Head De jeg kommer på i farta Gamle Opeth er kanskje noe av det beste når det kommer til prog, og det å mikse death og clean vokal, samt heavy distortion og akustiske, rolige partier. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Noen som har noen tips til nye band som har en fin vri på growling og clean vocal. Er åpen for alle tips. Mannlig og kvinnelig vocal funker helt fint kombinert. Band jeg hører som jeg liker er: The Ocean, Ice nine kills, Dead by April, Eyes set to kill og Deadlock. The Amity Affliction Bring Me The Horizon A Day To Remember Asking Alexandria We Came As Romans Fit For A King Five Finger Death Punch Architects Of Mice & Men Bullet For My Valentine Memphis May Fire In Flames Miss May I Beartooth August Burns Red Oh, Sleeper Unearth Vanna Adept While She Sleeps Killswitch Engage Capture The Crown The Dillinger Escape Plan Soilwork Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Skal se DragonForce live til helga. Det blir saker det. DET BLIR SAKER! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Skal se DragonForce live til helga. Det blir saker det. DET BLIR SAKER! Hvor? Herregud den shreddinga blir vel episk! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Manila. Blir spenstig å se hvordan 30 000 filippinere oppfører seg på metal festival. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå