Mala Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Nå har jeg aldri hørt en enste Filth låt, men er vel bare de tidlige utgivelsene som river litt i? Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Neida, jeg synes bandet har levert mye bra i nyere tid au, jeg. De første utgivelsene, Total Fucking Darkness (som nylig fikk en reutgivelse), The Principle of Evil Made Flesh, V Empire or Dark Faerytales in Phallustein, Dusk and Her Embrace og Cruelty and the Beast er helt konge (selv om sistnevnte lider av en meget svak produksjon. Men låtene i seg selv er fabelaktige!), og "nyere" skiver som Midian, Damnation and a Day og Hammer of the Witches er alle veldig gode album. Men Hammer of the Witches er bandets desidert beste album siden Cruelty and the Beast, og i motsetning til resten av skivene på 2000-tallet er det mindre heavy og goth metal, og mer black og thrash metal å spore. Langt mørkere, harderer og fetere. Glimrende cover art au. Finnes en del gode låter på Nymphetamine, Godspeed on the Devil's Thunder, Darkly, Darkly, Venus Aversa og The Manticore and Other Horrors au, men de er alt for lange og ujevne, noe som fører til at man aldri hører på de. Thornography derimot er helt forferdelig fra start til slutt. En gigantisk katastrofe av et album. https://www.youtube.com/watch?v=NB6MojXAUHM Lenke til kommentar
Patton Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hører en del på The Faceless -Planetary Duality for tiden. Er spesielt begeistret for blandingen av ekstrem metal og littegrann jazz uten at jazzen tar helt overhånd (les: saxofon). Noen som kan annet ekstrem metal med jazz-influenser? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Dette er bare altfor godt. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Lurer på hvorfor jeg ikke har hørt mere på Gojira. Konge. Endret 15. desember 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) En koselig liten trall fra Limbonik Art Legacy of Evil. https://www.youtube.com/watch?v=Ul1Xdk_APUg Endret 26. desember 2015 av perpyro Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) We lost Lemmy today. Rest in Peace! Endret 29. desember 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 RIP in peace Lemmy. Glad for at han rakk å bli 70 år ihvertfall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) For en megakjip nyhet å våkne til. Takk for all den kjeveknusende musikken, Lemmy! Endret 29. desember 2015 av Deadringer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 "My doctor says I have to drink more water, so now I have to put fookin' ice cubes in me whiskey". RIP. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 RIP. En legende som blir savnet. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Etter en i mine øyne småkjip første annonsering av band til Trondheim metal fest 2016 (sonata artica) så er det helt OK å se at de jobber seg inn med finntroll, aborted, pagans mind og wolfheart, de har god tid til å komme med mye fett enda, tross alt 10 måneder igjen enda. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Er det noen som pleier å handle vinyl? Hvilke sjapper anbefales isåfall? Det er par plater jeg vil ha på vinyl, ramme inn og henge på veggen Opeth - Blackwater Park finner jeg stort sett bare i 2 LP variant, og er usikker på om den blir for "tjukk" for å ramme inn? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Er det noen som pleier å handle vinyl? Hvilke sjapper anbefales isåfall? Det er par plater jeg vil ha på vinyl, ramme inn og henge på veggen Opeth - Blackwater Park finner jeg stort sett bare i 2 LP variant, og er usikker på om den blir for "tjukk" for å ramme inn? Prøvde med 2 LP varianten i en gladsax-ramme fra ikea. Funker fint. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Er det noen fra Harstad her? Jeg flytter snart til byen, og lurer litt på hvordan metal-miljøet er der. Vet at hip hop har et ganske sterkt feste der, det hadde det iallfall før. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 kvil i fred lemmy! utrolig trist å måtte forlate verden på denne måten. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Noen med tips til transeaktig black metal i samme gata som Wolves In The Throne Room og Skagos? Gjerne spesifikke sanganbefalinger. Skyt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå