Dragavon Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 https://no.wikipedia.org/wiki/Seppuku 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 loler ut høyt av de som biter på Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Black Sabbath kommer til Tons of Rock 2016. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Noen nye Horna utgivelser som kom forrige måned. Et nytt album og en split med Acherontas. Må innrømme at jeg er litt småskuffet over det nye albumet, er som regel veldig begeistret for de fleste Horna utgivelser, men er ikke like imponert denne gangen. Likte vokalen til Spellgoth bedre på det forrige albumet og synes kanskje produksjonen ikke er helt på topp. Gitaren blir til tider litt lav f.eks. Forsåvidt et greit album, men synes virkelig det forrige albumet var mye bedre. Splitten med Acherontas derimot er mer i min smak bedre vokal og produksjon. https://www.youtube.com/watch?v=h1APp9N3p8A Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så Susperia, Khold, mesteparten av Aura Noir + Dødheimsgard + Tankard på TMF, var fett. Sto mutters alene og kikket på Susperia-merch en liten stund etter konserten, plutselig hører jeg "Her er det bare å kjøpe ja!" bak meg, hvem andre enn Tjodalv slo av en prat, meget hyggelig herremann!Ellers; Fy faen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så du ikke Primordial? Det var magisk. MAGISK! Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Primordial sto til terningkast tusen. Lett blant de 3 beste konsertene jeg har sett, og den 10 +/- år lange ventetiden på å få se bandet live var verdt det. 10/10 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Jeg så de to første låtene (har ikke hørt så mye av dem, WGMHF sparker ræv though. Så dem under Blastfest i år, var dårlig lyd..) så gikk jeg sikkert ut for å ta en sigg og tømme tanken, før jeg gikk opp for å se Dødheimsgard. Dessverre var det rot med lydsjekk der også (skjedde under flere konserter..), og ikke knall lyd for å si det sånn. Men kult å se gutta i aksjon, satser på bedre omstendigheter under; Endret 12. oktober 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Patton Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 !!! Ønsket jeg bodde i Trondheim Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Må koste på meg litt reklame her! Bandet mitt har lagt ut en demo med 5 sanger på youtube. Hyggelig om du sjekker ut! Vi spiller også live i Kristiansand nå på fredag, hvis noen her er i området https://www.youtube.com/watch?v=MTumJQ8cuTQ&index=1&list=PLvawbEtPhIbq6q5byq_Z_306-NvDzYKR5 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Laudata Nex Magicka pt. II. Frister å ta turen i 2016 også, var ganske god stemning sist. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har kjøpt billett. Blir knakende knall og mongofett. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Noen her som har erfaring med Ticketmaster? Tenker da spesielt på bestilling av billetter til konserter i utlandet, i dette tilfellet Download 2016. Prøver å registrere meg, men får bare opp UK som alternativ på Country.EDIT: glem det. Billett i boks Endret 26. oktober 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Detta blir stas!! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kommet hjem fra konsert på John Dee i kveld. Jaded Star, Dagoba og Moonspell. Absolutt godkjent kveld Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Spiller på Vulkan i Oslo i kveld. Gud så deilig det hadde vært å se de live igjen. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg tar meg selv i å begynne å like Cradle of Filth. Det skremmer meg litt, har bestandig syntes at Cradle er litt for "ekstremt". Er jeg på vei mot den skikkelig mørke, sorte avgrunnen nå, mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå