Fjellkriger Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Dødsengel burde tatt turen til Oslo også Endret 18. september 2015 av Fjellkriger 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Øsj. Ne Obliviscaris kommer til Norge, men som support for Cradle of Filth... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hahahaha, fethet. Jeg ler. Og ler. Og jeg ler. Jeg ler jeg. Ler. Ja, jeg ler. Fremdeles. Slutter aldri. PS: Jeg ler. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Noen som tenker å ta turen til England i november? Lamb of God, Megadeth, Children of Bodom og Sylosis (?) på samme event. Jeg og en kompis vurderer det sterkt! 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Eh, selvsagt ikke. 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nytt Kampfar album allerede! Blir spennende å se hvordan dette blir. Lenke til kommentar
voident Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Eh, selvsagt ikke. Hva om Five finger death punch, eller hva de heter, skal spille da? ;x Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Den Kampfar-låta oppi her var overraskende kul. Beste låta siden Kvass, om ikke Fra underverdenen. Rett og slett ei jævlig kul låt! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Noen som tenker å ta turen til England i november? Lamb of God, Megadeth, Children of Bodom og Sylosis (?) på samme event. Jeg og en kompis vurderer det sterkt! Sylosis og Children of Bodom kommer til Norge i desember 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Twisted Tower Dire er knallbra. Anbefales til alle fans av heavy/power metal. https://www.youtube.com/watch?v=MwjQWRiA7Is Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Eh, selvsagt ikke. Hva om Five finger death punch, eller hva de heter, skal spille da? ;x Enda en god grunn til å begå sudoku. 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Eh, selvsagt ikke. Hva om Five finger death punch, eller hva de heter, skal spille da? ;x Enda en god grunn til å begå sudoku. Jeg tror du mener seppuku, sudoku er et tallspill 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg tror du mener seppuku, sudoku er et tallspill ser du mye på kinesisk tegnefilm siden du har greie på sånne ting?? 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg tror du mener seppuku, sudoku er et tallspill ser du mye på kinesisk tegnefilm siden du har greie på sånne ting?? Nei, og Seppuku er faktisk japansk 2 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Noen som tenker å ta turen til England i november? Lamb of God, Megadeth, Children of Bodom og Sylosis (?) på samme event. Jeg og en kompis vurderer det sterkt! Sylosis og Children of Bodom kommer til Norge i desember Om jeg tar turen blir det i all hovedsak pga Lamb of God, favorittbandet mitt Delt førsteplass med et annet, iallfall. Edit: @Lycanthrope - herlig den sudokuen din Endret 27. september 2015 av thyes Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg tror du mener seppuku, sudoku er et tallspill ser du mye på kinesisk tegnefilm siden du har greie på sånne ting?? Nei, og Seppuku er faktisk japansk Ganske sikker på at Seppuku er en koreaisk film. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg tror du mener seppuku, sudoku er et tallspill ser du mye på kinesisk tegnefilm siden du har greie på sånne ting?? Nei, og Seppuku er faktisk japansk Ganske sikker på at Seppuku er en koreaisk film. Nei, du forveksler det med manga. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg tror du mener seppuku, sudoku er et tallspill ser du mye på kinesisk tegnefilm siden du har greie på sånne ting?? Nei, og Seppuku er faktisk japansk Ganske sikker på at Seppuku er en koreaisk film. Seppuku er ett rituelt selvmord for vanærede samuraier. Trur eg 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Seppuku er ett rituelt selvmord for vanærede samuraier. Trur eg spilte ikke samuraier seppuku for å vise at de var menalt overlegne? Endret 28. september 2015 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå