Kjøleskap Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Babymetal varierer fra tullete popmetall til mer seriøs heavy/power metal. Dette er nok den beste låta deres: 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Japan er det nærmeste man kommer en sivilisasjon fra en annen planet. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Tror det hadde vært en usannsynlig sinnsyk fet opplevelse å opplevd en Babymetal konsert i solens rike altså. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det albumet til Hetroertzen er heftig! Tøft album og ble positivt overrasket over at Kark (Dødsengel) gjestet vokalen på den ene låten! Synes allikevel at "Exaltation of Wisdom" var hakket bedre da. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Gleder meg litt til disse spiller på Garage imorgen. Dette var kos 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Ranger er suverent. Where Evil Dwells er en skikkelig speed metal-perle. Burde absolutt være interessant for folk som setter pris på gammel Razor, Exciter og Iron Angel. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Tror det hadde vært en usannsynlig sinnsyk fet opplevelse å opplevd en Babymetal konsert i solens rike altså. Eg anbefaler deg å oppsøke profesjonell hjelp 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hører på Lost Horizon. Et fantastisk band som er sårt savnet. 1 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) http://www.nrk.no/kultur/vannlekkasje-i-_helvete_-1.12526958Utrolig kjedelig..On a happier note: investert i nytt headset i dag (Marshall Major), og The Book of Souls Deluxe Edition CD kommer i posten på fredag! Endret 31. august 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Vet folk ikke er begeistret over metalcore/hardcore her, men Bring Me The Horizon kommer til Norge! Blir lett billett. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hører på Lost Horizon. Et fantastisk band som er sårt savnet. Aaaargh, Daniel Heiman, whyyyy! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 for de som ikkje har hørt dette før Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hva synes folket om The Book of Souls? Er på min første gjennomhøring nå, virker lovende - men det er vel som regel det fra Maiden 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Synes den er veldig bra. En solid opptur etter de to forrige. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Max Bal-Sagoth kick om dagen. Si hva du vil om bandets musikk og image, men det er jaggu meg få band som kjører et like gjennomført konsept på skive som Bal-Sagoth. Det er få, om ingen, i metalverdnen som kan måle seg med Byron Roberts hva lyrikk angår. Utrolig dyktig fyr. Bandet bommer grovt hva image angår, dog, men det er jo ett fett så lenge resten er såpass fett. Metal blir jo ikke mer cheesy enn dette, og jeg har full forståelse for at "folk flest" hater bandet, men jeg er fan. Glimrende band! Liker alle utgivelsene veldig godt, men debuten er aller, aller best. En feiende flott blanding av episk/symfonisk black metal og death metal. Anbefaler også å sjekke ut livevideoer av bandet. Herlig flaue greier. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Noen som skal? Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dette blir fett! Tusmørke og Dødsengel. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Noen som skal? Yes! Sjukt gira for anaal nathrakh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå