hugRmunR Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Noen her som var på Architects i går? Fantastisk konsert. Architects og Every Time I Die leverer virkelig live. Endret 5. mars 2015 av hugRmunR Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Noen her som har tenkt seg på nye/siste Nidrosian i Desember? Tickets blir lagt ut kl 00.00 i natt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Gud bedre for et bra album, og Solefalds desidert beste album siden In Harmonia Universali. Titler som World Metal og World Music with Black Edges beskriver dette albumet veldig godt. Sært, veldig orginalt og ubeskrivelig catchy. Det er utrolig hvordan Solefald blander alle disse sjangerne og forskjellige elementene og fletter de på en måte som gjør at ingenting føles malplassert, til tross for at skiva er all over the place. Og du vet du gjør noe veldig riktig når du slipper unna med lyrkk som dette: Bububu Banzibar bananasBububu by bus best beast betsBububu by boat bad bats bastBububu be bad beuysBububu be bikersBububu born bo bite bhe bulletBububu birthplace bof Bub' UbubBububu Boliness BoyaltyBububu Bolefald bruitbakesBububu Bornelius bon BackBububu Bhou Bhat Bhou BilstBububu batshit brofessors bullBububu bane bof bhe bikersBububu bassholes bung bhe bitBububu Boom Boom BoomBububu bad boy bikers bookfaceBububu brothel broth beatersBububu bitch but bhe ball boomBububu batch boming bastBububu bass bombingBububu bis Bali BogaBububu but bhe bestBububu bake bhe brainBububu beans « blute » boot bootBububu bøkkabandBububu BrünerbøkkaBububu be Berlin Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Noen her som har tenkt seg på nye/siste Nidrosian i Desember? Tickets blir lagt ut kl 00.00 i natt. Har ikke mulighet til å gå på den, men følgte med på billettsalget. Gikk fort! Klarte du å ordne billetter til deg selv? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Noen her som har tenkt seg på nye/siste Nidrosian i Desember? Tickets blir lagt ut kl 00.00 i natt. Har ikke mulighet til å gå på den, men følgte med på billettsalget. Gikk fort! Klarte du å ordne billetter til deg selv? Håper virkelig det, venter i spenning på bekreftelses mail Veldig synd det ikke passet for deg! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Noen her som har tenkt seg på nye/siste Nidrosian i Desember? Tickets blir lagt ut kl 00.00 i natt. Har ikke mulighet til å gå på den, men følgte med på billettsalget. Gikk fort! Klarte du å ordne billetter til deg selv? Håper virkelig det, venter i spenning på bekreftelses mail Veldig synd det ikke passet for deg! Ja, ekstremt kjedelig. Er jo tidenes lineup! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Gjorde et forsøk på å bestille 7 billetter i en mail som ble sendt gjennom samme minutt som hun la ut mailadressen. Håper virkelig jeg klarte å komme gjennom. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Liker gamle Enslaved best, siden den stilen de kjørte før passer meg bedre, men har egentlig sansen for det nye også. Har ikke fått sjekket det nye albumet ut noe særlig, men det skal gjøres, og det kan virke som det er bra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Har bare hørt i gjennom på Spotify, syns det var meget lovende for å være klinkende ærlig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Har hatt noen gjennomlyttinger av Enslaved-plata selv, syns den er grom. Det er et par låter jeg bare skipper, men hovedsaklig er det krem for ørene. Spesiellt åpningen på plata og 1000 years of rain. Stemmen til Grutle er det ingenting feil på. Han har samme hylevokalen som han hadde på 90-tallet også. Husker jeg var på en konsert for masse år siden, tror det var når de promoterte ISA. Hele publikum sto og ropte ELD ELD ELD ELD før encore men de spilte ingenting fra den. Men Slaget i Skogen Bortenfor var et hyggelig gjenhør. Prøvde å sette meg inn i nyeste til Keep of Kalessin men der var det mye merkelig, gitt. Og det høres ut som basstrommelyden er skrudd opp til 11 Endret 17. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg synes Enslaved har vært dritt siden Isa, og den nye skiva er dessverre ikke ett unntak. Forferdelig kjip skive. Synes også bandet har blitt skikkelig dritt live. På Isa-turneen var bandet top notch, og Grutle var helt suveren til tross for at de promoterte middelmådigheten Isa. På Vertebrae(?)-turneen var bandet bedritent, og jeg så en stream med bandet rundt 2010-11 og da var det enda dårligere igjen. Nei, jeg holder meg til 90-talls skivene, og en sjelden gang Mardraum, Monumension og Below the Lights. Men Dødheimsgard er tilbake i form etter en middelmådig skive. A Umbra Omega er ren magi, og vokalen er hentet fra øverste hylle. Kun spilt den en 4-5 ganger, og det er ikke alt som sitter enda. Men den lukter allerede på sekseren og den kommer nok til å vokse mye i tiden som kommer. Max fethet! Og den nye Macabre Omen-skiva høres drøyt bra ut. Bandet fortsetter der de slapp med The Ancient Returns. Skiva høres ut som en slags blanding mellom gamle, greske black metal-storheter som Rotting Christ, Varathron og Kawir, og viking-era Bathory og Hades. Helt kanon, og en soleklar sekser. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Noen som skal på Tons Of Rock? Jeg klarte å få perm den uken, så det blir tur på meg! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Satan i helvete, Sabaton i Trondheim var rått! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Endret 18. april 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Graver rundt i Spotify på jakt etter noe nytt å høre på, men jeg finner aldri noe som treffer blink. Vet ikke om det finnes en gang. Ønsker meg noe "melodisk" (ikke power metal-melodisk, men det må være noe melodilinjer der..), ganske raskt (uten at trommisen går over til å spille trippel basstromme brrrrrrrr), gjerne litt skeive rytmer innimellom og helst clean vokal.. Det nærmeste jeg har kommet er de første minuttene av Dream Theater's "The Glass Prison" og "As I Am". Så har jeg hørt på en hel haug andre progband, men enten roter de seg helt bort i jazztaktjamhelvete, eller så får jeg øreverk av vokalisten. Da jeg ga opp den sjangeren havnet jeg over på melodeath. En del småtøft der, men jeg får litt nok av all brølinga. Noen tips å få? Hørte litt på Candlemass tidligere i kveld, det var ikke så dumt. Manglet den prosenten progtakter jeg gjerne skulle hatt med, da.. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Litt vanskelig å vite helt hva du er ute etter, men kanskje norske Leprous? https://www.youtube.com/watch?v=F-1QXC49LxE Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Noen som skal på Tons Of Rock? Jeg klarte å få perm den uken, så det blir tur på meg! Satser på det! Må nesten få med seg Venom og Twisted Sister når de først er her Ellers så er det selvfølgelig Opeth, Kreator, Mayhem, Ihsahn, Aura Noir og Nifelheim som trekker meg. ++ Endret 18. april 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Kom nettopp over dette bandet, og fy faen så det svinger. Herlig blanding av black metal og rock 'n' roll. Kan ikke annet enn å la denne stå på repeat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå