2ore Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Si det? Kan ha noe med at forumet til Scream Magazine, som er et mye bedre sted å diskutere metall er åpent, så de fleste har flyttet seg over dit? Jeg aner ikke. Det albumet til Hetroertzen er heftig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Diskuterer kun musikk her. Scream er for homser og neandertalere, og siden jeg er superhomofob og et overmenneske kan jeg ikke henge der. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=MKmGC9qYSD4 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Bra skive, og milevis bedre enn debuten. Drøyt bra leads på skiva. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Slipknot i kveld!! Noen som vet om Sound of Noise fortsatt holder til på samme sted i Oslo? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Noen som vet om Sound of Noise fortsatt holder til på samme sted i Oslo? Er vel 5 år sia den ble lagt ned? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Nei faen.. trist. SoN var jo konge, samme med fyren bak disken. Superhyggelig fyr. Jaja, har nå fortsatt Bodymap da. Må vel prøve å ta en tur innom Neseblod og, aldri vært der før. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det er synd Sound of Noise gikk nedenom, kul butikk og folka som jobba der hadde stort sett peiling. Neseblod er kun interessant for folk med liksminke og tettsittende skinnbukser med pigger på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Da jeg fant ut at jeg bruker liksminke og tettsittende skinnbukser med pigger på. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Neseblod er en bra sjappe. God punk/hardcore avdeling har de og. 1 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Skulle bestille meg festivalpass til Blastfest i går/natt, og skulle benytte gavekort.. brukte BankID som vanlig, men blir sendt tilbake med beskjed om at gavekortet ikke kunne prosesseres.. tenkte "jaha", og prøvde igjen.. får samme melding. Sjekker nettbanken, og så er det faen meg blitt trekt to ganger det beløpet som skulle betales etter gavekortet var trekt i fra, og ingen billetter har blitt sendt til e-posten min... Helt nervevrak her nå, venter på svar fra Billettservice og arrangøren.. noen som har opplevd det samme med Billettservice? Gikk jo helt fint sist jeg brukte gavekort.. Endret 15. februar 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Slå billettservice med klubbe. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Alt ordna seg heldigvis, nå blir det Blastfest!! \m/ \m/ Endret 16. februar 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Alt ordna seg heldigvis, nå blir det Blastfest!! \m/ \m/ Så bra, reiser selv opp i morgen! Endret 18. februar 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Så bra, reiser selv opp i morgen! Nice! drar nedover i morra jeg og. Ser at været ikke blir så mye å rope hurra for.. men men, skal stort sett være innendørs likevel så.. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Urettferdig. Jeg vil også på Blastfest Nytt Galar-album ute 16. Mars Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Latterlig at jeg ikke har fått med meg at Ziltoid 2 er ute før for 30minutter siden. Skiva er bestilt, da er det bare å høre på førsteskiva i mens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå