Bytex Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Det har vel mye med at de hadde med egen lydmann ikke rockefeller sin standardlydmann. For det låt bare krystallklart ikke for mye diskant som blackmetal-konserter ofte blir. Emperor klarte også å få klokkeklar lyd i rockefeller, mens 1349 som spilte tidligere var så rævdårlig at jeg ikke hørte forskjell på sangene engang, og Ravn var totalt borte i miksen så det så ut som han sto og mimet Manowar skrur også perfekt lyd live. Endret 11. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Manowar skrur også perfekt lyd live. Sant. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 All That You Fear (altså hele skiva) er så grusomt jævla überknall å kjøre bil til. Erigert. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Fort! Musikktips! Fruen har forlatt huset og lydanlegget er klart til innsats. Tar i mot all slags tips til godlåter. Uansett sjanger. Eneste kravet er at det må finnes på Spotify og at DU synes den er hinsides. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Aura Noir.Kom igjen nå! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Aura Noir - Hvilken låt går jeg for? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 I påvente av gode alternativer står Steven Wilson på menyen. Låta Holy Drinker fra hans suverene sistealbum 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Aura Noir. Kom igjen nå! Jeg kjører på med Aura Noir. Endret 16. desember 2014 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Equilibrium var jeg ikke klar for kjente jeg. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Equilibrium er godsaker Er det noen andre som er fans av Estatic Fear? Er vel blant topp 5 for min del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Nå er det visst Mastodon-konsert i Oslo..skulle vært der azzz... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Fort! Musikktips! Fruen har forlatt huset og lydanlegget er klart til innsats. Tar i mot all slags tips til godlåter. Uansett sjanger. Eneste kravet er at det må finnes på Spotify og at DU synes den er hinsides. Accept - Balls to the wall Ehh nei, den fantes ikke på spotify. Manowar - Gloves of Metal OOps, ikke den heller. Overkill - Feel the Fire Uff, jeg gir opp. Spotify liker ikke samme musikken som meg. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Nå er det visst Mastodon-konsert i Oslo..skulle vært der azzz... Var knallbra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvem var oppvarming? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hvordan er lyden på Byscenen i Trondheim? Stort lokale? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Pseudo Noesis - Instant Murder Hell Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvordan er lyden på Byscenen i Trondheim? Stort lokale? Det er vel mer enn en scene der men det jeg har sett av konserter der har hatt god lyd ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Har vært på Byscenen ved to anledninger (Ghost og Mayhem), og ved begge gangene har lyden vært helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå