""" Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Powermetal uten hylevokal er ganske kult. Svensker ser ut til å ha monopol på den stilen, ref. Sabaton 80-tallets USPM ala Omen, Manila Road, Manowar, Jag Panzer, Liege Lord, Sanctuary osv. er ganske uenig i akkurat det. Men jeg er generelt enig at det er fett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Iced Earth kan vel under tvil legges i den kategorien også. Hvertfall med Matthew Barlow på vokal, selv om han gikk opp i flaggermus-spekteret også. God Powermetal gjør meg glad, og ingen er blidere på scenen enn Chris Bay. Stemmen er ikke HELT der den var på 90-tallet men det er bare sjarmør-etappe. https://www.youtube.com/watch?v=NqqoOa9gVio Endret 22. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Yeah, kan vel kanskje det. USPM i det minste, men ikke 80-talls. Men det var mye bra ellers au. Tenker da spesielt på Heavy Load og Cloven Hoof (Dominator og A Sultan's Ransom) som lett er blant det beste sjangeren har å by på, og ingen kjører hylevokal. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Åååhhhh Sanctuary - Refuge Denied - Battle Angels!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er alt for lenge siden jeg har hørt på Annihilator. Alice in Hell er ei go'skive. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det er alt for lenge siden jeg har hørt på Annihilator. Alice in Hell er ei go'skive. Kremskive, og bandets desidert beste. Synd bandet gikk rett til helvete etter Never, Neverland. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Så du mener at samtlige skiver etter Never, Neverland er ræl? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Så du mener at samtlige skiver etter Never, Neverland er ræl? Haha, ja. Noe så jævlig au. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Aldri hørt noe av Annihilator (som jeg kan huske), men Alison Hell var fet som FAEN. Takk! Endret 1. desember 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) EDIT: Prøv å spole videoen med Youtube-funksjon. Blir morsommere når videoen går fortere Endret 3. desember 2014 av Nettels 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Holdt på å steile her nå faktisk 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Aldri hørt noe av Annihilator (som jeg kan huske), men Alison Hell var fet som FAEN. Takk! Jepp, er ei knallskive. Er dog enig med Burton, mesteparten av musikken deres er ikke allverden. edit: Mmmmmmh! Hva i allverden er det greiene her? Jeg likere. Endret 3. desember 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Annihilator hadde noen få knallbra skiver og så har de brukt de siste 20-30 årene på å prøve å bli like bra igjen. Og ikke klart det. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Julestemning fra Tyskland. Deilige greier. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hva i allverden er det greiene her? Jeg likere. Bestilte ei skive med no japseskrift fra Amazon.com, får krysse finga for at jeg mottar no go'rock fra Japan snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå