Stimann Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Kan en moderator komme inn her snart og rydde opp? Kjenner jeg gleder meg til The Amity Affliction konsert på John Dee førstkommende mandag Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Digger det! En plate jeg tror kunne funke både for de som liker det veldig brutalt og de som liker det mer melodiøst. Diggbart, rett og slett. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ikke hørt den enda, men den er sikkert bra. Jeg har problemer med å se for meg at Trap Them har mekka no' dårlig. Har truffet veldig godt med sine tre forrige plater som alle er meget, meget bra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hadde faktisk aldri hørt noe fra dem før denne skiva. Knall fra start til slutt, og jeg har sjekket ut litt av det eldre og, og det høres tipp topp ut det og. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Digger det! En plate jeg tror kunne funke både for de som liker det veldig brutalt og de som liker det mer melodiøst. Diggbart, rett og slett. Ja, fy faen! Lyden dem har fått til på den skiva der er helt fantastisk! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Digger det! En plate jeg tror kunne funke både for de som liker det veldig brutalt og de som liker det mer melodiøst. Diggbart, rett og slett. Ja, fy faen! Lyden dem har fått til på den skiva der er helt fantastisk! Trodde ikke folk her likte saker relatert til core, lizm Endret 14. november 2014 av hugRmunR Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Trodde ikke folk her likte saker relatert til core, lizm Haha, ser hva du sikter til Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg tror folk her liker det de liker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ja, det tror jeg og. Selv hører jeg på "saker relatert til core" hver eneste dag... omtent i hvertfall. Ingenting galt med "saker relatert til core" så lenge det er bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) For de som liker fet musikk kan jeg informere om at det endelig har blitt sluppet en iffisiell Abhorer-samlis med skiva, demoen og EPen. For de so ikke har hørt bandet kan det beskrives som Sarcofago møter Beherit. Terningkast SEX! SEX! SEX! på hele driten. Tøffere gjeng skal du lete lenge etter. Endret 14. november 2014 av Jack Burton 1 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 God dag godtfolk! Tenkte det var på tide å sjekke ut Hypocrisy. Har hørt en del på Pain, men synes det blir for mye elektronisk i lengden. Hvor burde jeg starte? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Start med Abducted. Brutal, melodiøs og jævlig bra. Etter den burde du bevege deg bakover i diskografien om du liker røff death metal. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 For en skive! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jepp. Knallskive! Rimelig unik skive au. Håper på noe mer fra fyr'n snart. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Kan en moderator komme inn her snart og rydde opp? Kjenner jeg gleder meg til The Amity Affliction konsert på John Dee førstkommende mandag Konserten var råbra! De er syke live! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 http://www.ludostore.no/rammstein-liebeistfuralle-box.html Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Overraskende bra konsert av Mayhem i går. Jævlig fet setlist hvor noe sånt som 10/14 var pre-Chimera låter. Hellhammer er Hellhammer, men lyden var langt i fra så ille som fryktet. Ikke veldig bra, men ikke helt ødeleggende heller. Whore, Illuminate Eliminate og Psywar funka jævlig dårlig live, men bortsett fra det funka ting meget bra. Høydepunktet var Attila, som så ut som en avslappet black metallisk versjon av dette på scenen (-beinbevegelsene): Han hadde noen helt sykt corny bevegelser med både hodeskalle og et omvendt kors i hånd. Jævlig cheesy, men det funka som faen for min del. Leverte på vokalfronten au. Blir en hard dag på jobb i dag. Ew. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMH! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Hah! Falconer hørte jeg MASSE på for 10-15 år siden. Hadde helt glemt dem. Takk skal du ha Powermetal uten hylevokal er ganske kult. Svensker ser ut til å ha monopol på den stilen, ref. Sabaton. De er så fordømt samspilte at det bare groover. Endret 22. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå