Big Tone Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må bare spørre, til dere hardcore death/black/doom/det det blir diskutert her. Er det ikke bare bittelitt irriterende avogtil å bare høre på meningsløse tekster om dreping, voldtekt å av å finne en indre et ellerannet? Virker som de fleste metal band innenfor enkelte sjangere ikke har noe av tekster med mening. Bortsett fra Gojira av det jeg har hørt som skal ha skryt for tekstene sine. Eks: Mayhem - You must fall " The claws of death await you, Soul less on your deathbed, The witches dance in circles, As your manhood fades away, When the world of glass shatters, A shapeshifter appears before you, Exposing your loathsome self, Life does not forgive weakness. This is all but falseness, You have nothing, you are nothing, I shall reveal your truth, I Am the Ghoul you fear, I Am the psychic truth, I Was There when Satan went. " Klart dette går på et par sanger, men på en hel diskografi? Blir dere ikke litt lei etter enstund? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hører på musikk jeg, skal jeg lese bra tekster kan jeg heller lese en diktbok eller noe... bra tekster er ett pluss det, absolutt, men det er musikken som betyr noe, eventuelt bra tekster er bare en bonus, og det er faktisk band innen black/death/osv med bra tekster også... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tekstane bryr meg midt bak på på ryggen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hører på Death - scream bloody gore, utrolig tøff skive, må takke neslepaks for anbefaling. Venter på morbid angel - altars of madness nå Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må bare spørre, til dere hardcore death/black/doom/det det blir diskutert her. Er det ikke bare bittelitt irriterende avogtil å bare høre på meningsløse tekster om dreping, voldtekt å av å finne en indre et ellerannet? Virker som de fleste metal band innenfor enkelte sjangere ikke har noe av tekster med mening. Bortsett fra Gojira av det jeg har hørt som skal ha skryt for tekstene sine. Eks: Mayhem - You must fall " The claws of death await you, Soul less on your deathbed, The witches dance in circles, As your manhood fades away, When the world of glass shatters, A shapeshifter appears before you, Exposing your loathsome self, Life does not forgive weakness. This is all but falseness, You have nothing, you are nothing, I shall reveal your truth, I Am the Ghoul you fear, I Am the psychic truth, I Was There when Satan went. " Klart dette går på et par sanger, men på en hel diskografi? Blir dere ikke litt lei etter enstund? Må bare spørre sånne som deg. Hvorfor bryr DU deg? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Synes du heller teksten i den sangen skulle vært slik?: I see trees of green........ red roses tooI see em bloom..... for me and for you And I think to myself.... what a wonderful world. Tenkte meg det edit: Jeg var på julball i går og huet mitt ble voldtatt med diskomusikk i 4 timer, så bare gi meg noe for jævlig brutal daumetall! Endret 16. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Må bare spørre, til dere hardcore death/black/doom/det det blir diskutert her. Er det ikke bare bittelitt irriterende avogtil å bare høre på meningsløse tekster om dreping, voldtekt å av å finne en indre et ellerannet? Virker som de fleste metal band innenfor enkelte sjangere ikke har noe av tekster med mening. Bortsett fra Gojira av det jeg har hørt som skal ha skryt for tekstene sine. Eks: Mayhem - You must fall " The claws of death await you, Soul less on your deathbed, The witches dance in circles, As your manhood fades away, When the world of glass shatters, A shapeshifter appears before you, Exposing your loathsome self, Life does not forgive weakness. This is all but falseness, You have nothing, you are nothing, I shall reveal your truth, I Am the Ghoul you fear, I Am the psychic truth, I Was There when Satan went. " Klart dette går på et par sanger, men på en hel diskografi? Blir dere ikke litt lei etter enstund? Må bare spørre sånne som deg. Hvorfor bryr DU deg? Jeg regnet med at folk kom til å si at tekstene brydde dem lite, noe jeg forstår. Torpern, jeg var bare nysjerrig, jeg mente ingenting negativt i det hele tatt. Dessuten hører jeg endel på metal selv, men blir lite i DM/BM for tiden, heller mer mot Thrash og post-thrash. Synes du heller teksten i den sangen skulle vært slik?: I see trees of green........ red roses tooI see em bloom..... for me and for you And I think to myself.... what a wonderful world. Tenkte meg det "haha"? Endret 16. desember 2007 av Sauegjetteren. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Og der er det ikke noen meningsløse tekster. Ok. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Og der er det ikke noen meningsløse tekster. Ok. Jo, men det er faktisk endel mindre en innenfor BM/DM.. Men så har ikke jeg hørt allverdensthrash heller så skal ikke si så mye.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Og der er det ikke noen meningsløse tekster. Ok. Er du gal! murder in the front rowcrowd begins to bang and there's blood upon the stage bang you head against the stage and metal takes its price bonded by blood Here I come now you're dead get your woman in my bed now I laugh while you cry it's been fun but now you die... DIE! Endret 16. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg var på julball i går og huet mitt ble voldtatt med diskomusikk i 4 timer, så bare gi meg noe for jævlig brutal daumetall! Vær så snill. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg var på julball i går og huet mitt ble voldtatt med diskomusikk i 4 timer, så bare gi meg noe for jævlig brutal daumetall! Vær så snill. Krisiun - Conquerors Of Armageddon Lenke til kommentar
Defo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tekstane bryr meg midt bak på på ryggen. That makes two of us Som sagt, det er musikken jeg hører på, ikke teksten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg var på julball i går og huet mitt ble voldtatt med diskomusikk i 4 timer, så bare gi meg noe for jævlig brutal daumetall! Vær så snill. Hier! http://www.myspace.com/stabwound Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Takk Nesle. Takk Torpern. Begge var herlig brutale som faen. En dag venner jeg meg nok til han her: Jeg googla også litt sjæl og fant dette. Det likte jeg faktisk. Er det noen som har en plateanbefaling her? Endret 16. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
aemil Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hører på Death - scream bloody gore, utrolig tøff skive, må takke neslepaks for anbefaling. Venter på morbid angel - altars of madness nå Skaff deg Leprosy også. Mange kremlåter der og. Hører på Soulside Journey til Darkthrone nå. Skitfet death metal, synd de ikke fortsatte i samme spor. Knallfet vokal, tromming og riffing. Minner nesten litt om Autopsy. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg googla også litt sjæl og fant dette. Det likte jeg faktisk. Er det noen som har en plateanbefaling her? Fant hva? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg googla også litt sjæl og fant dette. Det likte jeg faktisk. Er det noen som har en plateanbefaling her? Fant hva? Linken kom ikke med? http://www.myspace.com/prostitutedisfigurement Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ahh Prostitute ja. De to første er klassikere. Kommer med ny skive + dvd iløpe av våren. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes du heller teksten i den sangen skulle vært slik?: I see trees of green........ red roses tooI see em bloom..... for me and for you And I think to myself.... what a wonderful world. Tenkte meg det Nå er jo Louis en kjernekar da. Jeg liker faktisk en del av sangene hans! Men når det egentlig kommer til musikk så hører jeg på musikken, og gir totalt faen i tekstene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå