Bytex Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 jeg husker ikke hvordan forumet var i 2006, og det er jeg glad for. 2 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Svarte, Ulver boksene var feilannonsert og man kunne visste bestille dem i går. Alle de fargede vinylene er allerede utsolgt. Er så kvalmt når de skal drive med sånne begrensede versjoner og de klarer ikke å si riktig dato engang. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Litt info om det kommende Taake albumet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Taake og Noregs vaapen suger, så det her har jeg ikke veldig trua på. Den nye låta er utrolig kjedelig au. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Er enig i at "Taake" albumet er litt nedtur, men likte "Noregs Vaapen" godt egentlig. Nye låta er jeg litt usikker på enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Svarte, Ulver boksene var feilannonsert og man kunne visste bestille dem i går. Alle de fargede vinylene er allerede utsolgt. Er så kvalmt når de skal drive med sånne begrensede versjoner og de klarer ikke å si riktig dato engang. Hva, trodde ikke det var før neste mnd. Bestillingslink ? Sitter på jobb nå og får ikke saumfaret nettet optimalt Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Svarte, Ulver boksene var feilannonsert og man kunne visste bestille dem i går. Alle de fargede vinylene er allerede utsolgt. Er så kvalmt når de skal drive med sånne begrensede versjoner og de klarer ikke å si riktig dato engang. Hva, trodde ikke det var før neste mnd. Bestillingslink ? Sitter på jobb nå og får ikke saumfaret nettet optimalt http://www.cmdistro.de/Artist/Ulver/819 Det var de de hadde sagt, men det var feil, og det var visst en måned før. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja akkurat! Lovlig stiv pris også ja..men det er vel ingen vei utenom Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jo, det er det. Total boikott. Håper folk dør unge. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 hva fæn Metalhead Looks Like The Best Damn Metal Movie Ever! Ser uansett frem til nye albumet til Taake Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 hva fæn Metalhead Looks Like The Best Damn Metal Movie Ever! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Terningkast SEX! SEX! SEX! På hele albumet. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 De fleste vet sikkert om det, men sjekk ut brukeren "Occult Warwulf" på Youtube. En shitload med gammel underground-BM, fra Norge og det store utland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå