Bytex Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har sett dem live. La meg demonstrere lyden jeg hørte. Si dette høyt: SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ca sånn det hørtes ut på Trondheim metal fest for 2 år siden. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Dæven så bra denne demoen er! Ser ut som den blir gitt ut på vinyl nå snart. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Håper det kommer noen knall band (som jeg hører på til vanlig) til Trondheim Metal Fest neste år, i og med at jeg nettopp har flyttet hit. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 De første headlinerne får vi vel vite etter anaal nathrakh går av scenen lørdag den 8. november, håper på en litt mer moderat dose powermetall i år jeg ass. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva liker du egentlig med denne typen musikk? Dårlig produsert, repeterende og kjedelig for min del. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 RFR Hva liker du egentlig med denne typen musikk? Dårlig produsert, repeterende og kjedelig for min del. Tja, er vel egentlig det du nevner jeg liker. Repetitivt og "dårlig" produksjon er positive ting for min del. Kom over en demo av bandet Det Hedenske Folk. Aldri hørt om dem før nå, ga ut totalt tre låter. Rimelig kule greier Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Det Hedenske Folk er veldig bra. Synd det kun ble med de tre låtene. Utrolig kul demo/EP. Og når det kommer til Ride for Revenge så sliter jeg veldig med å kalle det for dårlig produsert. Det er ikke polert eller noe sånt, men produksjonen kler musikken veldig bra, og det er alt jeg ber om. Og om en produksjon kler låtmaterialet så er det veldig bra produsert i mine ører. Det albumet her altså. Herlig La sanie des siècles-esque sound på skiva. Både Autarcie og Sale Freux har elvert noen virkelig gode La sanie des siècles-esque-skiver de siste åra. Knallband, begge to. Endret 2. oktober 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Jævlig fett! Skyter inn litt mer info rundt Ulver cd/Lp boksen som er på vei: Contents of the CD box: Hardcover 5CD box with 16-page booklet CD 1: Vargnatt CD 2: Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler CD 3: Kveldssanger CD 4: Nattens Madrigal - Aatte Hymne til Ulven i Manden CD 5: Nattens Madrigal - 4 track rehearsal, summer 1995 Hardcover book with 104 pages of unpublished photos and paraphernalia, original Norwegian lyrics, presentations and their English translations, comments by the band as well as liner notes by Jon ‘Metalion’ Kristiansen (founder of Head Not Found Records and the man behind Slayer Mag), Chris Bruni (Profound Lore Records), Michael Moynihan (author of Lords of Chaos) and Mark Pilkington (Strange Attractor Press). The 5CD box will be limited to 3,000 copies worldwide. Contents of the LP box: LP I: Vargnatt LP II: Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler LP III: Kveldssanger LP IV: Nattens Madrigal - Aatte Hymne til Ulven i Manden MC: 4 track rehearsal, summer 1995 Poster (size 60 x 30 cm) 32-page booklet in LP size (carrying same content as the CD box booklets) The LP box is limited to 2,000 copies worldwide and the pressings will be broken down as follows: · 1500 copies on black vinyl · 400 copies on silver vinyl · 100 copies on clear vinyl (including a limited art print only available in this version - more information on this shortly) The clear vinyl version will be exclusively offered by CM Distro EU and US. Only one copy per customer will be sold. The pre-sales start on November 20th. http://bravewords.com/news/ulver-trolsk-sortmetall-1993-1997-box-set-details-revealed Blir så bra atte Endret 2. oktober 2014 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 2000 eksemplarer ja.. supert. Kan sikkert bare drømme om å få tak i et. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 2000 er jo egentlig ganske mye, blir nok ingen problem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det er veldig mye, ja. Blir nok greit og få tak i, og den kommer nok inn til noen norske distroer au. Hater den typen limiteringer. Ekkelt opplegg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja den boksen skal I hus, det er I hvertfall sikkert og visst. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 BOERSK BLEK METLE! For et band, ass. Orginalt og med masse særpreg. Du vet du er tøffest i gata når du synger om dverger nå og da. Noe så tøft. Putrid feed from the forest troughstubby hands clawdamp dead foilage Torch - light unmasksdistorted mugsgrinding molarsMidgets of evil Buried delicacyslobbering hybridssick the tainted marrowlick the carrion Lugubrum - Midgets of Evil Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Måtte bare poste... elsker tidlig Necromantia, to første albumene. Endret 11. oktober 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Top 50 Metal Albums of 2014 So Far Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Dæven, for en uinteressant og stusselig liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå