Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Slipknot - .5: The Gray Chapter Jeg har trua. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg og. Videoen til The Devil In I er fet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Yes, jævla fet. Herlige effekter a gitt. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Videoen til The Devil In I er helt fantastisk bra! Personlig den beste videoen av Slipknot! Har de skaffet seg nye masker i denne videoen? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Godt å se at det finnes noen som liker Slipknot her Liker begge låtene godt, og videoen var awesome! Brutal stuff!Gleder meg til det kommer nye bilder av bandet/maskene, ikke så lett å studere dem "i fart".Edit: 1349 sider i tråden nå, da er vel denne på sin plass:http://www.youtube.com/watch?v=SzAU0EQ3J_Q Endret 12. september 2014 av Rafngrim 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hah ja. Så 1349 live engang. Det var så jævlig lyd at vokalen var helt borte. Hørte bare skjærende diskant og skarptrommer. Ikke sjans å høre forskjell på låtene. Og stakkars Hrafn sto og ropte uten at en kjeft hørte han xD Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kan tenke meg at det var rimelig slitsomt ja.. har faktisk ikke opplevd dårlig lyd på en eneste BM-konsert enda (ikke sett noen band så brutale som 1349 enda though). Er ikke akkurat lett å høre forskjell på alle låtene i utgangspunktet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kommer nok mest an på lydmannen. Tipper den lydmannen der ikke var god på å skru blackmetal-lyd. Når Emperor spilte på Rockefeller på inferno var lyden orgasmisk bra. Hørte ALT. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) NeslepaksOg på den åttende dagen slukte han alt vannOg på den niende dagen fordervet han all matOg på den tiende dagen brant han jordenNeslepaksNeslepaksNeslepaksOg på den ellevte dagen slo han folk og dyr i hjelOg på den tolvte dagen kvalte han himmelriketOg på den trettende dagen skygget han for solenNeslepaksSå var der ingen dager merSå var der ingen dager merIngen dager merIngen dager merTorneherren speiles i ødelagt livMens sorgengler regner fra ovenTil kosmos' endeløse tidsrom skjenkes viDen siste dødSkjenkes vi den siste død Endret 12. september 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Alle band skulle vært pålagt å ha med egen lydmeister på konserter.. hvertfall de bandene man selv vil se.. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kjipeste lyden jeg noensinne må ha vært Gorgoroth på Motstøyfestivalen i 2008. Herregud så fantastisk dårlig det var. De hadde skrudd lyden så fantastisk høyt at det var umulig å oppholde seg i konsertlokalet uten ørepropper. Dessuten hørte man kun trommestøy og noen skurrete, helt ugjenkjennelige gitarriff. Oppturen var å få se Gaahl på kloss da jeg var med på å rigge ned etter konserten. Det var riiiimelig stort for meg som nyfrelst 15 år gammel black metal fan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Snodig nok var Marduk på samme scenen som Emperor en time tidligere, og da var lyden så rævdårlig at det var bare skarpe diskantlyder og skarptromme og vokalen hørtes ut som hvit støy. Men på Emperor var det mere perfekt lyd enn på plate. Endret 12. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei, det var det ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei. Lyden var helt grei. Magisk konsert uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Mulig jeg bare var euforisk over å oppleve Into the infinity of thoughts live, ja. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Når vi/dere først er inne på Emperor... er det ikke helt fantastisk bedritent at de ikke spilte èn eneste konsert i Norge på ITNE-turnèen? I just don´t get it. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Neh, de driter i Norge akkurat som Satyricon og Dimmu gjør. Nordmenn går ikke på BM-konsert, og hvis vi gjør det står vi bare og ser sure ut med en pils i hånda. Alle de norske bandene turnerer i Europa eller andre verdensdeler, men kanskje en konsert i Norge. De har ikke noe marked her i hjemlandet så de dropper det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Nye plata til Panopticon lover svært godt i mine ører så langt, grelle greier Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Satyricon hadde i det minste en liten Norgesturnè i fjor, så dem på Hulen i Bergen. Har også sett Taake to ganger i Bergen (20-års jubileumet og på Blastfest), og Immortal. Andre norske BM-band på Blastfest var Carpathian Forest, Ragnarok +. Har jo et lite håp om at Emperor skal spille der neste år, men sjansen for det er vel ytterst mikroskopiske.Dimmu spiller vel bare på Inferno hvert tredje år eller noe..Taake og Mayhem spiller på Rockefeller senere i år, til informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå