Deadringer Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg likern veldig. Jevnt over ei veldig solid skive. Gleder meg til å se de live til vintern. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tja jeg vet ikke helt, de har jo blitt mere og mere progrock de også med årene. Men live kjører de gamle classics også så det er vel greit ^^ Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nevnte det et par sider tilbake her: den nye plata til Mastodon er dritawesome! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 http://www.metal-archives.com/albums/Skagos/Anarchic/364161 Spesielt del 1 (I-IV) er magisk. Er så hypnotiserende stemning fra 15- min og ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 http://www.metal-archives.com/albums/Skagos/Anarchic/364161 Spesielt del 1 (I-IV) er magisk. Er så hypnotiserende stemning fra 15- min og ut. Yes! Meget bra band og album. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hm det der må sjekkes ut. Jeg leste bare reviews på metal-archives, men syns det er rart at ingen sammenligner det med Limbonic Art? De hadde jo samme opplegget med lange ambiente dronete stemningsdeler som flipper over til rein black metal og tilbake igjen hele tiden. Ligner det ikke så mye på dem? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Absolutt alt Skagos har laget er 10/10 materiale. Tror ikke du blir skuffet ved å ta en nærmere titt på dem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Skagos har sånn ca. null til felles med Limonic Art, annet enn at de begge spiller black metal. Skagos kan lempes inn i samme bås som Wolves in the Throne Room, Panopticon, Ash Borer, Alda osv., og ingen av disse har mye til felles med Limbonic Art. Jeg følger at det å sammenligne Skagos og Limbonic Art blir litt som å sammenligne D.D.E. og Pink Floyd. Endret 31. august 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Vel jeg har jo ikke hørt noe av det, bare så beskrivelsene. Men greit, jeg skal finne ei skive og høre på det selv Og btw, jeg digger Limbonic Art hardt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Vel jeg har jo ikke hørt noe av det, bare så beskrivelsene. Men greit, jeg skal finne ei skive og høre på det selv Og btw, jeg digger Limbonic Art hardt. Ut i fra det jeg har sett deg skrive her i løpet av tiden min her så tror jeg Skagos kan være noe for deg. Når det kommer til Limbonic Art liker jeg de 3-4 første skivene godt, og da spesielt de to første. Men bandet lider dessverre av at det hele låter veldig plastikk, mye pga. de programerte trommene som ikke hjelper noe. Men de to første skivene er fete saker, og de to neste etter der igjen er ganske bra saker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 DEATHHAMMER + MORBO + DISKORD, 26.09.2014 på Seb's Hotel i Hamar. Dette blir DEATHHAMMERS første konsert i Hamar noensinne. Blir tur gitt! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Mortuary Drape slipper snart et nytt album og er klare for neste ås Inferno. Helvetes kul booking! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Tja jeg vet ikke helt, de har jo blitt mere og mere progrock de også med årene. Men live kjører de gamle classics også så det er vel greit ^^ Joa, men det er jævlig bra progrock. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg synes de to første Mastodon-skivene er dritkule, men etter der gikk det rett i dass for min del. Så de live rundt 2004 au, og det var kult, men det kan se ut som om bandet har tapt seg betraktelig live au. Fikk med meg en livestream av bandet for et par år siden og det var jævlig dårlig. Skikkelig, skikkelig dårlig, var det. Lyden og alt var bra, men bandet så skikkelig uinspirert og lei ut. Virka ikke som om de drev med noe de likte. Men de to første skivene. Hohoh, krem! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ulver leverte en drøyt bra konsert i kveld. Garasjerock med litt psykedelia her og der. Jævlig kult og overraskende hardt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Var litt kort konsert, syns de godt kunne ha spilt lengre enn en time. Men de var samspilte, de skal de ha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Drar på med litt bredbeint thrash metal Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Ny Ne Obliviscaris låt er ute, fra albumet som kommer 7 november. Hvis du er en av de som ikke har satt deg skikkelig inn i NeO så, er det bare å få det overstått. Sjekk ut Portal of I, deres debuttalbum. http://metal-hammer.no/ne-obliviscaris-curator/4727/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå