Anathema Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Da er det ikke interessant i såfall. NOE har du vel å dele som man finner på Spotify? :-) Jeg leter hovedsakelig etter ting som er så latterlig bra at man som generell musikknyter ikke kan la vær å nyte det. Prøv Venenum 2011. Ligger i øvre skala av brutalitet. Søkte på Venenum, fikk ikke noe bandnavn opp. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Da får du velge om du vil at Spotify skal begrense musikksmaken din eller ikke. Musikken finner du mange steder på internett, men ikke på Spotify. Jeg vet ikke hvilke band de har på Spotify eller ikke. Men det er tydeligvis sterkt begrenset. Jeg lar ikke Spotify være mine ørers fengsel. Endret 20. august 2014 av Abigor 3 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 I et travelt liv må jeg ty til enkelhetens tyrrani, desverre. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Prøvde å høre igjen Pale Communion, dørgende kjedelig. Men heldigvis så dukket Once more around the Sun i postkassa. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Jeg skulle akkuratt til å spøre hva folk syntes om den. Jeg kjører andre gjennomlytting nå. Det er definitivt lyspunkter her, selv om det ikke finnes tegn til gamle Opeth igjen. Flere som skal på konserten i Oslo i November? Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg er der på Torsdagen, men bare den dagen! Ser deg der da! Blir hele seansen på meg, alle dagene. Det gjør vi, klar som bare det! Noen her som har planer om å dra på Laudata Nex Magicka da? Selvfølgelig! Blir brutalt bra. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Skjermbilde.JPG Secured! Gled deg. Blind Guardian er fantastiske live. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Blind Guardian har slike ekstreme allsangpartier. Da jeg så dem i tyskland sang publikum med på en sang et stykke inn i neste sang! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Ja, jeg er spent om de er samme type fans i Norge. Vi er jo godt kjente for å være tilbakeholdne her. Bortsett fra powermetal-publikummet, av en eller annen grunn. Har aldri hørt så mye og så høy allsang som når Sonata Arctica spilte på Sentrum Scene i 2007. De sang hele tiden under både vers og refreng, så vokalisten nesten ikke trengte å gjøre noe. Har sett mange liveopptak med BG. Og jeg klarte selvsagt å dra til Wacken det ENE året de ikke spilte der, i 1999. Ellers har de jo vært fast inventar så og si. Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Noe nytt rundt "Trolsk sortmetall 1993-1997" samleutgivelsen til Ulver om dagen ? Angående Opeth sin retning, var jeg selv veldig skuffet over Heritage i tiden før og etter den kom. Kjedelig var stikkordet da også. Men den har fått sin andel timer i spilleren den også, og vokste på meg etter hvert som jeg innsåg at jeg mest sansynlig ikke ville få mere av gamle Opeth igjen i de kommende produksjonene. Så med den instillingen og de forventningene tror jeg Pale Communion vil være langt lettere å ta inn over seg for min egen del. Er på første gjennomlyttning nå og så langt liker jeg det altså. Endret 22. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Ja, jeg er spent om de er samme type fans i Norge. Vi er jo godt kjente for å være tilbakeholdne her. Var allsang når jeg så de i 07 på Metal-Heart. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Maaaaan, jeg må komme meg på den konserten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Ja det er vel bare å kjøpe billett og komme deg til oslo det. Rockefeller tar ikke stort mere enn 1500 stk, så det kan bli utsolgt. Men de promoterer ikke konserten i det hele tatt enda, jeg bare fant den randomly på tour-oversikten på http://www.blind-guardian.com Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Gammel Blind Guardian er så jævlig bra. Synd det gikk som det gikk etter Imaginations from the Other Side. Sikkert ti år eller noe siden sist jeg hørte Nightfall in Middle-Earth og A Night at the Opera, men jeg regner med at de fremdeles er dritkjipe. Men kanskje jeg sjekker de ut igjen snat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) De har mye bra livemateriale siden den tiden, der de spiller gamle låter. Jeg er heller ikke blodfan av de nyere greiene deres etter 2000. Men det var Nightfall som slo gjennom i flere markeder enn Europa og Japan for dem, da. Dette er en god låt fra siste plata i 2010 Endret 22. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Er ikke veldig keen på livemateriale. Mitt første møte med bandet var Tokyo Tales. Kul sak, men den er ikke veldig live. Albumet er godt fikset på i studio i etterkant. Heh. Sånn bortsett fra de to coverlåtene er det jo kremlåt etter kremlåt etter kremlåt. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=jOAhaSUFiPs Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Er jeg absolutt helt alene om å like sånn type musikk her inne? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Er jeg absolutt helt alene om å like sånn type musikk her inne? Nope. Endret 24. august 2014 av hugRmunR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå