Espp Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Mange fine forslag her, men dessverre ikke helt det jeg leter etter. Det er for mye innslag av folkemusikk, eller hva enn det er, og det går litt for tregt. Det går helt fint at de synger om norrøn osv, så lenge det er litt tempo og aggressivitet. Kan være at det ikke finnes noe av samme type, men jeg kom over Ørkenkjøtt på leting her om dagen. Ønsker liknende musikk som Kvelertak: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Sjekk ut Svart Framtid. Bare gjør det. Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Vel du har jo alltid Raga Rockers som er ganske fett! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Sjekk ut Svart Framtid. Bare gjør det. Haha, de hadde noen morsomme tekster du! Aggressiv gammal punk. Aldri hørt om dem før, men siden jeg bare fant en EP så er det kanskje ikke så rart. Vel du har jo alltid Raga Rockers som er ganske fett! Joda, Raga, Skambankt, DumDum, Jokke osv.osv. Jokke er en favoritt, men ikke helt den musikken jeg er ute etter. Det blir litt for mye rock og for lite trøkk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Debbath er fett, btw. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Jeg hører ikke på dette bandet selv, men er et forslag i hvertfall. Synes vokalen, hvertfall til han som synger først, blir litt monoton. Endret 2. august 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Mange fine forslag her, men dessverre ikke helt det jeg leter etter. Det er for mye innslag av folkemusikk, eller hva enn det er, og det går litt for tregt. Det går helt fint at de synger om norrøn osv, så lenge det er litt tempo og aggressivitet. Kan være at det ikke finnes noe av samme type, men jeg kom over Ørkenkjøtt på leting her om dagen. Ønsker liknende musikk som Kvelertak: Klin likt Kvelertak. Synd,fordi Mageplask (som de het før Man the Machetes) er i utgangspunktet ikke inspirert av Kvelertak. De var tilfeldigvis ganske like og Kvelertak rakk å slå igjennom før Mageplask gjorde det. Hvis du liker den typen musikk, sjekk ut kanalen til Indie Recordings på yt. Edit: In Vain fra Kristiansand har noen fete låter. Vet ikke hvor mye de har på norsk, men verdt en sjekk. Endret 2. august 2014 av E.I. Lonoff Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Klipp! Der ja! Dette var akkurat det jeg var ute etter. Man the Machetes var spot on, jeg likte det! In Vain har jeg aldri hørt før heller, men det falt i smak. Det er ganske sjeldent jeg kommer over norsk death med bra sound, så jeg blir like imponert hver gang! Skal bruke litt tid på kanalen nå! Takk Endret 2. august 2014 av Espp 1 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Fett. Lyrics noe sted? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Fett. Lyrics noe sted? Kjenner to i bandet. Forespørsel sendt. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Fett. Lyrics noe sted? Kjenner to i bandet. Forespørsel sendt. Kult! Hører han sier "Mannen er redd når han står der på kanten av stupet" først (på trøndersk, selvsagt) Forøvrig awesome at han synger på norsk, og på dialekt! 2 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Tok screenshots av lyrics fra CD-bookleten. I latskapens ånd gadd jeg ikke rename filene så du må se på alle for å finne riktig, men her er de nå endog! http://speedy.sh/GYnEM/MtM-Lyrics.zip Fett. Lyrics noe sted? Kjenner to i bandet. Forespørsel sendt. Kult! Hører han sier "Mannen er redd når han står der på kanten av stupet" først (på trøndersk, selvsagt)Forøvrig awesome at han synger på norsk, og på dialekt! Det stemmer ja! Selvsagt på trøndersk, men trommisen er fra Bergen! (Han studerte i Trondheim..) Kult at dere liker det! De er ikke så store enda. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Tok screenshots av lyrics fra CD-bookleten. I latskapens ånd gadd jeg ikke rename filene så du må se på alle for å finne riktig, men her er de nå endog! http://speedy.sh/GYnEM/MtM-Lyrics.zip Fett. Lyrics noe sted? Kjenner to i bandet. Forespørsel sendt. Kult! Hører han sier "Mannen er redd når han står der på kanten av stupet" først (på trøndersk, selvsagt) Forøvrig awesome at han synger på norsk, og på dialekt! Det stemmer ja! Selvsagt på trøndersk, men trommisen er fra Bergen! (Han studerte i Trondheim..) Kult at dere liker det! De er ikke så store enda. Takker! "Alle er redde" var det visst.. skal høre mere av de! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Klipp! Der ja! Dette var akkurat det jeg var ute etter. Man the Machetes var spot on, jeg likte det! In Vain har jeg aldri hørt før heller, men det falt i smak. Det er ganske sjeldent jeg kommer over norsk death med bra sound, så jeg blir like imponert hver gang! Skal bruke litt tid på kanalen nå! Takk Kanskje Blodig Alvor og Overthrow kan være noe. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Battle jacket proof of concept, hva tror folk? (Skal så klart ha på nagler på høyre side også) Endret 9. august 2014 av weebl Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Dropp naglene helt. 4 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Kunne vel tatt dette i konsertdelen av musikkforumet, men men.Jeg flytter til Trondheim i slutten av september (fra Bergen), og må si jeg kommer til å savne de flotte pubene/konsertstedene Garage, Verftet, Hulen og Apollon (kommer jo selvfølgelig til å dra til Bergen på konserter av og til)Så jeg lurer på, finnes det noen lignende puber/konsertlokaler i Trondheim? Og pleier det å være noe særlig med metal/rockekonserter i byen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Synes selv Trondheim stiller dårlig både på byliv og konserter, men det skjer noe en gang i blant. Blæst kjører på med en del greier, og det skjer en del spennende der i tiden som komme, men alle tingene går av staben før du flytter til Trondheim. Men som sagt, jeg synes Trondheim er ganske stusselig på disse tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå