Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må få synes akkurat det de vil for meg, men å sammenligne Ulver-konsert med Nicki Minaj eller hvordan faen det nå skrives, det blir rett og slett for dumt. Du kan synes Ulver er dritt, ærlig sak det. Du kan og synes Topp20-musikk er dritt, helt forståelig, men å sette likhetstegn mellom de to? Da har du tapt, "Live After Death"-profilbilde, eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger jeg nye Ulver når jeg kan sette på Live after Death? Nei.

Og forresten, det lå en Ulver-låt på VG Lista Topp 20 i mange uker for et par år siden. Så den sammenligningen er på ingen måte fjern.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var den der de covra Bach's Toccata in d minor. Husker ikke hva den het. Shadows of the Sun? Uansett, de ble et VG liste-band for meg etter det. Done deal.

BM-skivene deres har jeg stor sans for, og hørte mye på William Blake..så stoppa det.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ulver har vært inne på VG-lista topp 40 med ei skive, og det er det. Aldri hatt ei eneste låt inne på topp 20. Til sammenligning har både Darkthrone og Satyricn vært inne bå både topp 20 (single) og 40 (album).

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Ulver har vært inne på VG-lista topp 40 med ei skive, og det er det. Aldri hatt ei eneste låt inne på topp 20. Til sammenligning har både Darkthrone og Satyricn vært inne bå både topp 20 (single) og 40 (album).

Dette gjelder også Iron Maiden. Hah, Maiden ass, pop sell out shit Nicki Minaj, man!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ulver: http://lista.vg.no/artist/ulver/5025

1 album

Iron Maiden

http://lista.vg.no/artist/iron-maiden/446

9 låter og 22 album

Hvilket av disse bandene er egentlig et topp 20-band?

Helt fair å ikke like nyere Ulver selvfølgelig, men alt pjattet om at "Ulver er et topp 20 band, og de er ikke engang metal lenger og derfor dårlig" blir så utrolig fjernt.

Endret av Jack Burton
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp, det er ganske fjernt, men jeg kjeder meg.

La meg hjelpe deg å finne noe bedre å bruke tiden din på:

Sikkert noe for deg. Veldig mye Bergtatt over skiva, uten å være noen klone. Ikke like bra selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Det var den der de covra Bach's Toccata in d minor. Husker ikke hva den het. Shadows of the Sun? Uansett, de ble et VG liste-band for meg etter det. Done deal.

Toccata & Fugue-partiet du sikter til er en del av It is not sound fra Blood Inside. Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Jepp, det er ganske fjernt, men jeg kjeder meg.

La meg hjelpe deg å finne noe bedre å bruke tiden din på:

Sikkert noe for deg. Veldig mye Bergtatt over skiva, uten å være noen klone. Ikke like bra selvfølgelig.

I R intrigued. De har helt klart lånt mye fra Bergtatt ja.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...