Skogslik Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hmmm.... frister veldig! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Nei da var det på tide å få battle jacket i orden til festivalsommern, frågan er: Nagler eller ikke nagler? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Nagler er som regel bra, særlig store og spisse. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Blir garantert tur til Trondheim! Regner med at CypheroN, Vowels, SirUstinov, Anvlaibar og Lord Britishface også blir med! Endret 14. juni 2014 av 2ore 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hva er verd å sjekke ut av de bandene? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Alle. Urfaust > Vemod > Bölzer > Cult of Fire > Mare > Sortilegia. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 For min del er det nok Mare jeg er mest interessert i å få sett, antageligvis fordi det blir første gangen jeg ser dem live. Vemod så jeg nettopp på Inferno og er veldig klar for å se dem igjen! Synes også at Cult of Fire er ganske fett og de resterende bandene er jeg også nysgjerrig på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kom litt sent til ballet, men har endelig oppdaget at Mastodon er ganske så fett. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 ^ Cracke the Skye! Herregud så bra! (The Hunter er vel kanskje den svakeste skiva).. Ordnet billett til Ulver i Trondheim! Fy faen gleder meg som en unge!!! 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ulver er jeg meget skeptisk til, men har fikset billetter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 jeg ser ikke greia med nye ulver. Det har i null og niks med metal å gjøre, men folk her går av skaftet likevel. "lulz det går jo an å høre noe annet enn bare metal", jada, men da kan man jo fly på VG lista topp 20 konsert like greit. 1 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Skeptisk til Ulver?! Vet de var litt svake på Samfundet sist, men skeptisk... aiaiai. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 jeg ser ikke greia med nye ulver. Det har i null og niks med metal å gjøre, men folk her går av skaftet likevel. "lulz det går jo an å høre noe annet enn bare metal", jada, men da kan man jo fly på VG lista topp 20 konsert like greit. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Blir garantert tur til Trondheim! Regner med at CypheroN, Vowels, SirUstinov, Anvlaibar og Lord Britishface også blir med! Hvor mange burgere må jeg flippe, egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Flippe 20 burgere? Jeg trenge en takke eller noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg har enda ikke satt meg skikkelig inn i Ulver materiale foruten om ,Vargnatt, Bergtatt, Kveldsanger, Nattens Madrigal, og Childhoods End cover plata, som alle er i hue og ræva skjeggbra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 jeg ser ikke greia med nye ulver. Det har i null og niks med metal å gjøre, men folk her går av skaftet likevel. "lulz det går jo an å høre noe annet enn bare metal", jada, men da kan man jo fly på VG lista topp 20 konsert like greit. Folk går gjerne av skaftet uavhengig av om de liker metal eller ei. Ulver er, tro det eller ei, et ambient/electronica/avant-garde-band av ypperste klasse. Hvorfor synes du det er så rart at folk som er fans av ambient liker ei ambientskive som f.eks Shadows of the Sun? Hele den "brother of metal"-dritten du kjører er utrolig pinlig. "Det har i null og niks med metal å gjøre, men folk her går av skaftet likevel." Jeg har ikke ord for hvor flaut sånne kommentarer er. Som om det ikke er mulig for folk som liker metal og like andre sjangere. Æsj. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Whatever, jeg har min mening, du har din. Jeg står for det. Ses på neste Nicki Minaj-konsert da. Endret 18. juni 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå