Bytex Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Yesh! Men ja, skeptisk til remaster av NM også. Mulig de har tilgang til hver kanal på opptaket og kan remastere dem separat, fikse litt på EQ levels og slikt så det låter litt mindre øreverk. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Blir spennende å høre, spesielt om trommene er blitt fremhevet noe særlig (siden jeg er trommis selv), og bassen.Ble anbefalt disse for noen sider siden (i tråden altså..), til den det gjaldt.. takk!http://www.youtube.com/watch?v=3d5NM3S3k5k En fryd for mine ører. 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Stiller på Inferno jeg og! Får riktignok bare med meg den legendariske fredagen, da. Skulle gjerne fått med Sigh, Watain og Black Witchery, man. Line-upen på fredag er i alle fall pur gull. Mgla er et vanvittig liveband. Sett de to ganger før, og om de hadde avsluttet med WHTN VII denne gangen hadde det vært fantastisk. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Litt dødt her om dagen, så tenkte jeg skulle lage en liten "metal-påskenøtt", just for fun Jeg spurte om autografen, men fikk denne i stedet. Hvem? Endret 17. april 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Jeg spurte om autografen, men fikk denne i stedet. Hvem? IMAG0866.jpg Bare for å prøve: Kampfar på Infernofestivalen? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Utrolig lenge siden jeg har postet her, men godt å se at det fortsatt er aktivitet. Kom over dette her via Isis på facebook, dette er et brasiliansk band og deres nyeste plate er produsert av Aaron Harris som spilte trommer for Isis. Syntes dette var for bra til å kun ha 690 views på youtube. Her kan du høre deres nyeste album, det som er produsert av Harris: http://hueyband.bandcamp.com/album/ace Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Jeg spurte om autografen, men fikk denne i stedet. Hvem? IMAG0866.jpg Bare for å prøve: Kampfar på Infernofestivalen? Svaret er.... FEIL! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Da var Inferno over i år, og første gangen jeg har vert der. Alt i alt jævlig fornøyd, fikk sette alle bandene jeg ville og syns dem leverte som bare det alle sammen. Håper det blir like fet lineup neste år, stiller lett! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Enig der! Synes de var flinke til å få med spennende band som f.eks Vemod, Mgła og Sigh. Fikk også sjekket noen band jeg ikke hadde noe særlig forhold til, blant annet Necros Christos og Blasphemy. Vært på Inferno to år på rad nå og håper på bra lineup neste år også, hvis ikke må jeg finne noe nytt å gjøre i påskene! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Hvilket band/album er det du har i avataren din? Endret 24. april 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Drowning the Light – The Fallen Years Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 http://synthesizer.bandcamp.com/album/144-v-a-metalwave-compilation-altars-of-synthness For en bra Darkthrone-cover. Ikke fått hørt hele samlisen enda, men denne låta gruser. Hele låta oser av Miami Vice, neonlys og Cobra, og er langt fetere enn orginalen. Ja til mer sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Bryter opp svartmetall-bølgen med litt deilig powermetal. Brasiliansk sådan. Endret 25. april 2014 av Bytex Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Litt mer kos fra Converge Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Koser meg med en gammel, god en. Faen så jævla bra. Noen som har hørt den nye? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 En av historiens beste plater er 34 år gammel idag. https://www.youtube.com/watch?v=b4fEQrffQ4Y Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Hvilket band/album er det du har i avataren din? Stemmer det som den sexy mannen sa: Drowning the Light - The Fallen Years dobbel cd Endret 25. april 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Leste en kommentar på nettet hvor noen tydeligvis hadde snakket Wintherr/Wroth fra Paysage d'Hiver/Darkspace etter konserten til Darkspace i Bern, Sveits i fjor. Han hadde visst fått inntrykk av at Dark Space IV kommer til høsten. Har lenge hørt at den platen skal komme snart, så får håpe at det stemmer denne gangen. Vurderer å slenge logoen på vesten min etterhvert. Konge band: Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 På tide! Knallband. Hørte på Darkspace I senest for to dager siden for første gang på en god stund. Hadde helt glemt hvor bra de tre skivene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå