Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stiller på Inferno jeg og! Får riktignok bare med meg den legendariske fredagen, da. Skulle gjerne fått med Sigh, Watain og Black Witchery, man.

Line-upen på fredag er i alle fall pur gull. Mgla er et vanvittig liveband. Sett de to ganger før, og om de hadde avsluttet med WHTN VII denne gangen hadde det vært fantastisk.

Lenke til kommentar

Utrolig lenge siden jeg har postet her, men godt å se at det fortsatt er aktivitet. Kom over dette her via Isis på facebook, dette er et brasiliansk band og deres nyeste plate er produsert av Aaron Harris som spilte trommer for Isis. Syntes dette var for bra til å kun ha 690 views på youtube.

Her kan du høre deres nyeste album, det som er produsert av Harris:

http://hueyband.bandcamp.com/album/ace

Lenke til kommentar

Enig der! Synes de var flinke til å få med spennende band som f.eks Vemod, Mgła og Sigh. Fikk også sjekket noen band jeg ikke hadde noe særlig forhold til, blant annet Necros Christos og Blasphemy.

Vært på Inferno to år på rad nå og håper på bra lineup neste år også, hvis ikke må jeg finne noe nytt å gjøre i påskene!

Lenke til kommentar

Leste en kommentar på nettet hvor noen tydeligvis hadde snakket Wintherr/Wroth fra Paysage d'Hiver/Darkspace etter konserten til Darkspace i Bern, Sveits i fjor. Han hadde visst fått inntrykk av at Dark Space IV kommer til høsten. Har lenge hørt at den platen skal komme snart, så får håpe at det stemmer denne gangen. Vurderer å slenge logoen på vesten min etterhvert.

Konge band:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...