Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Mala, har du hørt Nokturnal Mortum? Tror det kan være noe for deg, det er nå mer symfonisk enn det der, men ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Han må jo det. To the Gates... og Nechrist. Suverene skiver. Men alt er verdt å ha. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Mala, har du hørt Nokturnal Mortum? Tror det kan være noe for deg, det er nå mer symfonisk enn det der, men ja. Nei, men lurer meg på om jeg ble anbefalt de her en gang. Må jo ta meg en lytt da 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Noen diskutanter som er å ser Igorrr i kveld da? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut? Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut? Bandet har gitt ut en demo, ei skive og en split. Er ikke kjempemye å velge mellom. Start med skiva, du. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut? Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut? Bandet har gitt ut en demo, ei skive og en split. Er ikke kjempemye å velge mellom. Start med skiva, du. ^This! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Whooo~Wolfmother ute med nytt album, sounds smooth.http://wolfmother.bandcamp.com/album/new-crown Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Mystifier virker jo ganske kvlt. Noen albumer dere vil anbefale til å begynne med? Ellers, er det noe skikkelig god BM som er å finne på Spotify? De fleste anbefalingene i tråden her er jo ikke å finne der i det hele tatt. Vill ikke ha noe typisk Norsk old school BM.Hvorfor la andre begrense din musikktilgang? Veldig lite 'metal'. Mystifier er vanskelig å forstå seg på, så primitivt... Endret 24. mars 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Mala, har du hørt Nokturnal Mortum? Tror det kan være noe for deg, det er nå mer symfonisk enn det der, men ja. Nei, men lurer meg på om jeg ble anbefalt de her en gang. Må jo ta meg en lytt da Tror jeg har anbefalt deg dem ganske mange ganger Sjekk ut!!! 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Var ikke så ille det heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Skulle likt å vite hva som foregår inni hodet til Igorrr..det er så mange WTF moments i låtene hans. Lurer på åssen det funker live..spiller han bare som en "dj" eller er det et helt band? Mesteparten av musikken er jo samples og manipulering av samples. Går ikke an å gjenskape det med et vanlig trommesett.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PR0OzoojEkY Litt morgenkos. Endret 25. mars 2014 av Runarbs 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Anbefaler folk å sjekke ut Brainbombs, latterlig kult. Faller mer under noise/punk opplegg, men de fleste som er into metal burde kunne like bandet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Norske Berit (24) er en av verdens mest lovende metalgitarister Spiller fletta av de fleste og vil erobre verden. Se de elleville riffene! Bonus: Bonus 2, cover av Paranoid: HILL HENNE! Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Faen i helvete. Du er jaggu meg flink når du greier å ødelegge ei så fet låt som Paranoid. Krise. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hva i all verden er dette. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Det der kan ta seg en bolle.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Haha, noe så latterlig. Siste klippet med Paranoid. Har ikke ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå