Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Tja. Kan man ikke si det samme om hip hop-tråden, da? Du har en gjeng faste forumbrukere som poster der, og som i stor grad ser ut til å like veldig mye av det samme. Og om jeg drar meg over dit og poster Far East Movement og T-Pain der vil jeg enten bli ignorert eller latterligjort (eller, musikken vil bli latterligjort). Jeg opplever ikke dette som et problem i dete heletatt. Jeg poster akkurat hva jeg vil i den tråden, og om folk der velger og ignorer meg/det jeg poster er det helt fair, velger de å latterligjøre det jeg poster er det også helt fair. Alle kan ikke like det samme og man må tåle at folk er ærlige og sier akkurat det de vil om musikken man poster. Såpass må man nesten tåle.

 

 

Går mye i Infernoband om dagen, og nå i det siste er det Deathhammer som har fått mest spilletid. Herre jesus for et band. Ser så jævlig frem til å se bandet live igjen. Kommer aldri i verden til å overgå konserten på Frozen Blood, da. Det var drøyt.

 

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er jo ikke bare det. Jeg har postet masse "moderne metal" (hater det uttrykket), og har aldri hatt samme inntrykk som det du sitter med. Hva er forskjellen på oss?

 

Forskjellen er at du er med i klikken, og en del av problemet. Naturligvis opplever ikkje du det som ett problem.......

 

 

Jeg er sikkert med i denne "klikken" fordi jeg ikke er en surve. Men jeg er nå ferdig med diskusjonen, ser ikke på det som noe tap at folk som bare sutrer og ikke takler at andre ikke liker det samme stikker.

 

 

Over til noe fett no:

 

http://www.youtube.com/watch?v=aZPipw548tU

 

Så jævla bra låt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående diskusjonen som har vært over noen sider nå, det er da bare å poste det man selv ønsker. Jeg er enig i at det er unødvendig å hakke overdrevent mye på musikk som ikke faller i smak, men litt må man tåle. Jeg håper at det blir mer aktivitet her inne fremover, så bare å slenge ut låter. Kanskje noen andre enn de som kommenterer negativt liker det og synes det du poster er interessant.

 

 

I tillegg blir det Church of Misery ute på en båt i Oslofjorden. Det blir stas.

Synes dette er så tøft opplegg! Jeg drar nok bare på fredagen, det farlig mye bra den dagen. Vemod, Necros Christos, Obliteriation, MGLA og Blasphemy. Skjønner ikke at det er mulig.

Lenke til kommentar

I tillegg blir det Church of Misery ute på en båt i Oslofjorden. Det blir stas.

Synes dette er så tøft opplegg! Jeg drar nok bare på fredagen, det farlig mye bra den dagen. Vemod, Necros Christos, Obliteriation, MGLA og Blasphemy. Skjønner ikke at det er mulig.

 

Jepp. Sinnsykt kult opplegg. Vi skal på båt på fredag.

 

Sånn ellers er det mye bra igjennom hele festivalen (utenom onsdagen, som er litt slapp). Sigh, Mystifier, Blasphemy og Mgla blir nok høydepunktene, men det er vilt mye å glede seg til i år. Mystifier for faen. Herregud, det blir bra!

 

 

Det er lett å se at Inferno har fått inn litt nytt blod.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Mystifier virker jo ganske kvlt. Noen albumer dere vil anbefale til å begynne med? Ellers, er det noe skikkelig god BM som er å finne på Spotify? De fleste anbefalingene i tråden her er jo ikke å finne der i det hele tatt. Vill ikke ha noe typisk Norsk old school BM.

Lenke til kommentar

Göetia, Wicca, The World Is So Good That Who Made It Doesn't Live Here og The Fourth Evil Calling from the Abyss / Tormenting the Holy Trinity (since 1989) i den rekkefølgen. Nå er det lenge siden jeg har hørt Profanus, men jeg mener den var rimelig bra au, om ikke i nærheten av de eldre geiene.

 

Av Mystifier altså.

 

The World Is So Good That Who Made It Doesn't Live Here er ei sinnsykt undervurdert late. Fresk som bare pokker.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...