Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Klar for Karmøygeddon Skogslik ? :)

 

Meget klar ja, har pass til alle 3 dagene!

Stiller du på alle selv?

Ble lovlig sen handel på meg, men fetcha til meg pass til alle dagene ja :) Jobber jo faen meg 56 timers uke også, så måtte bli ett par skift fri. Tror tolvtimers skiftet på søndagen kan bli jævlig seigt for å si det sånn..:p

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å bli sett stygt på for i det heletatt å nevne dette bandet, men.

 

Arch enemy har fått seg ny vokalist, Angela annonserte at hun skulle gi seg. Er gamle vokalisten fra "The Agonist" som skal ta over.

 

Her er live klippet fra bandet hun sang for før:

 

Gleder meg til å høre hun i arch enemy, føler hun er en verdig overtager.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er ganske pinlig. Det er så utrolig åpenbart at valget av Angela Gossow var en gimmick, og siden dette er en gimmick som selger bra så fortsetter de trenden med ræva, kvinnelig vokalister. Veike vokalister som har null og niks å bidra med.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ingen problemer med kvinnelig vokalister, men når de låter så dårlig som disse to så blir det selvfølgelig et problem. Og si hva du vil, men ingen av disse er valgt pga. sin sinnsykt gode vokal. Det har mer med kjønn og utseende og gjøre, enn hva de bidrar med musikalsk. Du trenger ikke å like det, men det spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar

Jepp, gikk litt fort i svingene når jeg skrev svar på kommentaren din :p Var ikke meningen å putte ord i munnen din.

 

Jeg er nå ikke enig i vokal nivået dems, jeg synes det er ganske bra. Jeg foretrekker de i allefall over Johan, som jeg følte aldri growlet ordentlig bra, fikk skikkelig punk følelse av måten han sang på. Noe som jeg personlig ikke liker. Det er dog min mening. Men fint å se at det faktisk går ann å i det heletatt diskutere det bandet der i diskusjonstråden her, trodde ikke det gikk lenger. Føler at hver gang jeg kommer dragende på noe som er litt mer kommersielt blir jeg sett stygt på :p

 

Forøvrig, skulle noen mot all formodning være oppe for litt deathcore, så kom jeg over dette:

Jeg likte det i allefall ganske godt.

Lenke til kommentar

Men videoen er latterlig festlig ja.

Husker AE varmet opp for Iron Maiden i 2004. Sto folk i publikum som aldri hadde hørt om dem og sa "Faen her kjæm vi heilt fra Finnmark førr å høre på Meiden, åsså må vi stå her i 45 minutt og høre på denna brøledriten!"

Lenke til kommentar

Jeg kjønner virkelig ikke hatet. For all del, greit dere ikke liker musikken. Men hvorfor er det slik at bare fordi det er en dame som ser fin ut så MÅ det være derfor hun ble vokalist? Jeg har hørt min del av growlere, og jeg har spilt med mange forskjellige. Kan ikke høre verken hos hun her eller Angela at de er noe dårligere enn andre, begge to har veldig god teknikk på growlinga si, og begge vet hvordan man lager liv på konserter.

Så hvorfor er det en Gimmick å ha en kvinnelig vokalist som kan synge. Men ikke en gimmick å spille inn platene sine på en stein og mikse dem i en mobiltelefon? Eller å sminke seg og stå ute i skogen og se sure ut?

 

Vet egentlig ikke hvorfor jeg startet denne posten, fordi jeg vet jo hvordan det ender, men men: Haters Gonna Hate.

Endret av Perrern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...