Vowels Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Poster i denne tråden selv om det ikke er metal, kan falle i smak hos folk her inne. BRAINBOMBS. Herlig støyete rock/punk/whatever, frekke tekster og en malplassert trompet. Anbefaler folk å starte med Obey albumet, høy mulighet for å synge karaoke til den plata. Verdens kuleste band. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Slenger like godt inn Beastmilk her i mengden av rock. Endret 18. januar 2014 av Runarbs Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg merker jeg er litt skuffa over Climax. Jeg har ikke gitt den mange rundene enda, og den er ikke dårlig på noen som helst måte, den bare er ikke Use Your Deluge, en EP som er et gedigent mesterverk. På sitt sterkeste er den ikke i nærheten av hva Use Your Deluge på sitt dårligste, og det sier egentlig sitt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Kan ikke si at jeg har hørt noe fra Use Your Deluge bortsett fra Children of the Atom Bomb som er rå som få. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 er kvelertak bra live? ser de spiller med zugly, og hadde vørt fett å dra for zugly, men har ikke hørt noe på kvelertak Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 er kvelertak bra live? ser de spiller med zugly, og hadde vørt fett å dra for zugly, men har ikke hørt noe på kvelertakKvelertak er fantastisk live, kan godt høre på skivene, men å høre dem live er noe for seg selv! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Skulle gjerne sett Kvelertak nå den 23, men er i Trondheim da, så elendig timing for min del. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kvelertak er tidenes kjipeste norske band. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Nåja, finnes langt mer bedritne band. Kvelertak er sikkert helt greit å se live, litt fart hvertfall. Postgirobygget får tittelen som norges kjipeste band. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kvelertak er tidenes kjipeste norske band. why? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kjipeste må jo være Sivert Høyem, aldri kjedet meg mye på en konsert noen sinne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kvelertak er tidenes kjipeste norske band. why? Forferdelig band. Helt for jævlig irriterende vokal og dritkjipe riff. Ingen god kombo i mine ører. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 jaja blir sikkert fett live uansett drar mest for zugly tho Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg har faktisk Kvelertak platene. Skal dog innrømme at de er ganske nedstøvet, men jeg har som andre hørt mye bra om live showene, og jeg er nysgjerrig på åssen trøkket er live. Er vel ganske nøytral til hvorvidt jeg liker eller misliker bandet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Postgirobygget får tittelen som norges kjipeste band.This. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Slenger bare ut denne giganten her. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Fikk nettopp Face Down - The Twisted Rule the Wicked i posten. Fantastisk skive fra et veldig undervurdert band http://www.youtube.com/watch?v=t34aw5NPyhc Endret 22. januar 2014 av Patton Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Fett å se at Mendel fortsatt holder på, lurer på om jeg faktisk skal ta å bestille meg den plata, slik at jeg får med den andre i fysisk form også. Føler jeg må ha ting i fysisk form om dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det der var syre i ørene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå