Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gir mer inntrykk av opprør mot foreldre, men det er basert på den overdrevent komiske musikkvideoen. Sangen er så vag at den ikke er begrenset til bare det og passer jo fint inn større sammenhenger.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg sjekket nettopp metal-archives siden til Paysage d'Hiver og der stod det følgende: "All demos after "Steineiche" CD-R have first been released on tape, but have been or will be re-released on LP/DLP - "Winterkälte" even on 3LP - as well as A5 Digibook CD formats."

Vet at det er tilhengere av bandet i denne tråden og lurte på om noen har oversikt over når og hvor disse vil bli tilgjengelige på LP formatet, eventuelt CD. Sikkert ikke så lett å vite, men hadde vært flott med mer kunnskap angående dette!

Lenke til kommentar

LP bestillt :) Takk for låta! Fethet på boks jo!

Regner med det var låta jeg postet du sikter til?

I såfall, bare hyggelig! :)

Og ja, minner også meg en del om Ulver.

Sjekk ut Vali - Forlatt, og Skogslandskap. Samme gate som Kveldssanger (men det albumet er jo noe for seg selv). Utrolig godt å høre sånn musikk, når Ulver ikke lager sånt lengre.. rett og slett vakkert.

Lenke til kommentar

Regner med det var låta jeg postet du sikter til?

I såfall, bare hyggelig! :)

Sjekk ut Vali - Forlatt, og Skogslandskap. Samme gate som Kveldssanger (men det albumet er jo noe for seg selv). Utrolig godt å høre sånn musikk, når Ulver ikke lager sånt lengre.. rett og slett vakkert.

Korrekt! Ulver var første tanken her også, og det er jo kun positivt! Skal sjekke ut de andre du nevner her også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter denne, Vali er veldig bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jaggu meg synd at Horse the Band ikke er større enn hva de er. Finnes ikke et eneste metalcoreband som kan måle seg med Horse the Band, i tillegg er de sjangerens mest unike band.

Dette er selvfølgelig et band som ikke kommer til å falle i smak hos... uh, 99% av alle som besøker denne tråden, men de fortjener alle blodupp. Knallband, og et av de beste bandene jeg har sett live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...