Muggkaare Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hadde vært smart å satse litt mindre i første omgang, og heller satse mer etterhvert som det gikk bra, eventuelt slippe å tape så alt for mye om ikke alt går som smurt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har begynt å styre med Discogs nå. Makan så slit. Hadde forøvrig vært spenstig å sett hva folk hadde vært villige til å gi for Dødsengel - Dødsengel EPen min som inkluderer en plakat som finnes i tre eksemplarer. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hva er den ultimate frihetssangen i metalluniverset? Sanger som handler om å bryte lenkene, eksempelvis Blood Fire Death, Balls To The Walls, ja dere skjønner selv hva som menes. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tja, We're not gonna take it, Twisted Sister? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Det gir mer inntrykk av opprør mot foreldre, men det er basert på den overdrevent komiske musikkvideoen. Sangen er så vag at den ikke er begrenset til bare det og passer jo fint inn større sammenhenger. Endret 8. januar 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg sjekket nettopp metal-archives siden til Paysage d'Hiver og der stod det følgende: "All demos after "Steineiche" CD-R have first been released on tape, but have been or will be re-released on LP/DLP - "Winterkälte" even on 3LP - as well as A5 Digibook CD formats." Vet at det er tilhengere av bandet i denne tråden og lurte på om noen har oversikt over når og hvor disse vil bli tilgjengelige på LP formatet, eventuelt CD. Sikkert ikke så lett å vite, men hadde vært flott med mer kunnskap angående dette! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Nå er vell de fleste utgivelsene ute på cd og kassett, men kun noen få er ute på lp. Her kan du og se hvilke som kommer på lp med tiden: http://www.kunsthall.ch/e_main.html Har stått slik i mange år nå, så når dem kommer ut er vell umulig og si. Håper selv det ikke er så lenge til! 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Letteste er nok å vente på LP utgivelsene eller kjøpe CD utgavene (disse er ganske dyre). Tapene og CD-r utgivelsene er nesten umulig å få tak i. 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Takk for svar! Får vel bare følge nøye med og satse på at LP utgivelsene kommer innen rimelig tid. Disse iskalde platene hører hjemme på platespilleren for å si det sånn. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nettopp oppdaget denne gjengen; GULL! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 LP bestillt Takk for låta! Fethet på boks jo! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det albumet minner meg litt om Ulver sitt Bergtatt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Må si jeg liker den nye "Kyuss"skiva. Mye bra der, godt driv. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 LP bestillt Takk for låta! Fethet på boks jo! Regner med det var låta jeg postet du sikter til? I såfall, bare hyggelig! Og ja, minner også meg en del om Ulver. Sjekk ut Vali - Forlatt, og Skogslandskap. Samme gate som Kveldssanger (men det albumet er jo noe for seg selv). Utrolig godt å høre sånn musikk, når Ulver ikke lager sånt lengre.. rett og slett vakkert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Regner med det var låta jeg postet du sikter til? I såfall, bare hyggelig! Og ja, minner også meg en del om Ulver. Sjekk ut Vali - Forlatt, og Skogslandskap. Samme gate som Kveldssanger (men det albumet er jo noe for seg selv). Utrolig godt å høre sånn musikk, når Ulver ikke lager sånt lengre.. rett og slett vakkert. Korrekt! Ulver var første tanken her også, og det er jo kun positivt! Skal sjekke ut de andre du nevner her også 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Og ja, minner også meg en del om Ulver. Sjekk ut Vali - Forlatt, og Skogslandskap. Samme gate som Kveldssanger (men det albumet er jo noe for seg selv). Utrolig godt å høre sånn musikk, når Ulver ikke lager sånt lengre.. rett og slett vakkert. Støtter denne, Vali er veldig bra. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Enig, spesielt Forlatt er lekker. Skogslandskap var bra den, men den manglet mye av sjarmen til Forlatt. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Forlatt var behagelige saker. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Anbefaler folkens å sjekke ut Skumring au. Vali, fyren bak Vali, er ved låtskriver og greier der. Glimrende melodiøs doom. Fabelaktig band! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er jaggu meg synd at Horse the Band ikke er større enn hva de er. Finnes ikke et eneste metalcoreband som kan måle seg med Horse the Band, i tillegg er de sjangerens mest unike band. Dette er selvfølgelig et band som ikke kommer til å falle i smak hos... uh, 99% av alle som besøker denne tråden, men de fortjener alle blodupp. Knallband, og et av de beste bandene jeg har sett live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå