Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inferno har endelig skjønt at det er andre festivaler i landet som har gått forbi de, og tråkker nå endelig på gasspedalen igjen. Helt topp så langt, og det er fremdeles mange band igjen. Har så forbanna trua!

 

 

Blir vel Ghost og Lugubrum og de gutta der på klubbdagen au, kan det se ut som.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske at de hadde kjørt på med låter fra den tredje skiva au, men jeg klager ikke. The World Is So Good... er ei skikkelig undervurdert og fet skive.

 

Sigh, Mystifier, Necros Christos, Black Witchery og Impiety er band jeg garantert kommer til å se (så lenge ingen krasjer med Sigh på klubbdagen), i tillegg til at jeg helt sikkert kommer til å sjekke ut Rotting Christ, Oranssi Pazuzu og Dimmu Borgir. Lover godt for påsken. Tidenes Inferno-line up i allefall. Det er sikkert og visst.

Lenke til kommentar

Trondheim metal fest frister bare mer og mer:

"It´ll surely be a weekend to remember at Clarion Hotel & Congress Trondheim on 6.-8. March 2014! Friday´s headliners will be the mighty BEHEMOTH! and the one and only Devin Townsend Project!! Also announced is German metalcore veterans Caliban, Norwegian epic metal god JORN, Norwegian progressive heroes Triosphere, Croatian metallers Rising Dream and from the UK, up and coming metalact Cypher16! We hope you like it! More awesome bands TBA! Tickets are sold here: https://tmf.hoopla.no/sales/tmf2014tickets/"

Jøss. Tror ikke jeg hadde dratt selv om jeg hadde fått betalt for det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...