""" Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Mystifier til Inferno. Fisse, for en booking! Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Inferno har endelig skjønt at det er andre festivaler i landet som har gått forbi de, og tråkker nå endelig på gasspedalen igjen. Helt topp så langt, og det er fremdeles mange band igjen. Har så forbanna trua! Blir vel Ghost og Lugubrum og de gutta der på klubbdagen au, kan det se ut som. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Overrasket over hvor bra det ser ut hittil. Mystifier med kun låter fra to første skivene, Black Witchery og Necros Christos. Er allerede verdt turen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg skulle ønske at de hadde kjørt på med låter fra den tredje skiva au, men jeg klager ikke. The World Is So Good... er ei skikkelig undervurdert og fet skive. Sigh, Mystifier, Necros Christos, Black Witchery og Impiety er band jeg garantert kommer til å se (så lenge ingen krasjer med Sigh på klubbdagen), i tillegg til at jeg helt sikkert kommer til å sjekke ut Rotting Christ, Oranssi Pazuzu og Dimmu Borgir. Lover godt for påsken. Tidenes Inferno-line up i allefall. Det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
voident Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Trondheim metal fest frister bare mer og mer: "It´ll surely be a weekend to remember at Clarion Hotel & Congress Trondheim on 6.-8. March 2014! Friday´s headliners will be the mighty BEHEMOTH! and the one and only Devin Townsend Project!! Also announced is German metalcore veterans Caliban, Norwegian epic metal god JORN, Norwegian progressive heroes Triosphere, Croatian metallers Rising Dream and from the UK, up and coming metalact Cypher16! We hope you like it! More awesome bands TBA! Tickets are sold here: https://tmf.hoopla.no/sales/tmf2014tickets/" Jøss. Tror ikke jeg hadde dratt selv om jeg hadde fått betalt for det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Skal være litt av en tølper for ikke å ville se Electric Wizard, ass. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jøss. Tror ikke jeg hadde dratt selv om jeg hadde fått betalt for det.Utover Electric Wizard er jeg enig. Lenke til kommentar
voident Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Electric Wizard er riktignok det beste bandet på plakaten per nå, men for min egen del blir musikken altfor kjedelig etter et par låter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva? Fantastisk band! Eldre At the Gates? Eldre Behemoth? Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva? Fantastisk band! Eldre At the Gates? Eldre Behemoth? Har det vært snakk om at Behemoth skal spille fra de gamle platene? Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Har ingen aning om hva de spiller live. Men jeg ser jo for meg at de kun spiller to låter fra Satanica og bakover. Chant for Eschaton 2000 (som er bandets kuleste låt!) og Moonspell Rites/From the Pagan Vastlands, noe som er rimelig kjipt. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Scream Magazine har nettopp fått nye nettsider og boardet er igjen endelig offiselt åpent for registrering http://www.screammagazine.com 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Juledekorasjoner gjort riktig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Igorrr til Trondheim 22. mars. DAMN! https://www.facebook.com/events/192223580979970/?fref=ts Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, sære greier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Tror det kan være en fet opplevelse live, for å si det slik. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Yes, synes vi skal prøve på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå