Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på Trondheim metal fest kick-off må si at både endogenic og spesielt capilary var styggfett, nå er baby-snakes på scenen, ikke spesielt fett, tror de kun har formålet å dra folk hit, ganske kjipe greier IMO men venter i spenning på første dose med band announcements for Trondheim metal fest 2014. Skal holde dere oppdatert om de kommer med noe spennende!

Lenke til kommentar

Wolfheart, in vain, a pale horse named death, tesseract, in mourning, orden ogan, mambo kurt, benea reach, electric wizard, at the gates.

 

Edit: beklager skulle ikke bli dobbeltpost men ble dessverre sånn da jeg var i et hasteoppdrag for å få pissa, ovenfor er iaf lineupen hittil på Trondheim metal fest 6-8 mars 2014

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Venue er for øvrig clarion hotell i havna i år, de satser vist på å ta over hele kåken.

 

Er en bra Venue liksom, men jeg mener at svartlamon er plassen for slikt i Trondheim, men vokser man ut av verkstedhallen så vokser man ut av verkstedhallen, holder halvliteren seg på fornuftig nivå så er jeg fornøyd nok

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Veldig of topic men føler at jeg når riktig folk her i alle fall:

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en helt enkel denim vest? om det er på nett eller i butikk bryr jeg meg lite om men må ha en ny en da min gamle ble revet i biter på trondheim metal fest sist år (gikk hardt for seg i moshpiten).

Har sett at de har noen hos carlings men de er fulle av prints og patches, jeg skal få satt på mine egne patches uansett og gidder ikke å gå rundt som et reklameskilt for et klesmerke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...