""" Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Mhm! La oss enes om at Nifelheim er for tøft, og at man ikke kan velge en favoritt av deres fire fantastiske skiver. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nifelheim er jævlig kult, og jeg har ei en favoritt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg skulle ønske Nifelheim kunne gjøre ei skive sammen med Admiral P. Har trua! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hahaha... åååh fy faen, nå fikk jeg tanker nå. Og minner. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kommer noen reissues av Dissections tre hovedplater om ikke altfor lenge. Har selv ønsket meg disse på vinyl en stund! Link Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er på Trondheim metal fest kick-off må si at både endogenic og spesielt capilary var styggfett, nå er baby-snakes på scenen, ikke spesielt fett, tror de kun har formålet å dra folk hit, ganske kjipe greier IMO men venter i spenning på første dose med band announcements for Trondheim metal fest 2014. Skal holde dere oppdatert om de kommer med noe spennende! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Wolfheart, in vain, a pale horse named death, tesseract, in mourning, orden ogan, mambo kurt, benea reach, electric wizard, at the gates. Edit: beklager skulle ikke bli dobbeltpost men ble dessverre sånn da jeg var i et hasteoppdrag for å få pissa, ovenfor er iaf lineupen hittil på Trondheim metal fest 6-8 mars 2014 Endret 25. oktober 2013 av weebl Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Satan, må dra i år igjen da. Alle gode ting er 3. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Electric Wizard? Stiller! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Venue er for øvrig clarion hotell i havna i år, de satser vist på å ta over hele kåken. Er en bra Venue liksom, men jeg mener at svartlamon er plassen for slikt i Trondheim, men vokser man ut av verkstedhallen så vokser man ut av verkstedhallen, holder halvliteren seg på fornuftig nivå så er jeg fornøyd nok Endret 25. oktober 2013 av weebl Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Sykt fett med Elextric Wizard og At the Gates. Prøver muligens og få med meg dette, men jeg regner med at disse spiller på forskjellige dager, og da blir det kun Electric Wizard i såfall. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Når jeg ser over datoen, så der den virkelig ugunstig, bare en uke før eksamen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Gleder meg til neste helg. Weeeee! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Enormt lovende låt. Og Aldrahn på vokal a gitt! Fikk brått litt mer trua på en ny skive. Men synes han skal sørge for at Thorns-skiva blir gitt ut først... Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ny DHG-låt: LOL, som å høre et niendeklasse skoleband som prøver være kule. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Min beste oppdagelse på en stund. Islandsk svartmetall som jeg tror de fleste som liker Fas-era DsO og nyere vil få noe ut av. Carpe Noctem - Vitriol 2 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Takker for detaljert liste om masse awesomeness Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Veldig of topic men føler at jeg når riktig folk her i alle fall:er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en helt enkel denim vest? om det er på nett eller i butikk bryr jeg meg lite om men må ha en ny en da min gamle ble revet i biter på trondheim metal fest sist år (gikk hardt for seg i moshpiten).Har sett at de har noen hos carlings men de er fulle av prints og patches, jeg skal få satt på mine egne patches uansett og gidder ikke å gå rundt som et reklameskilt for et klesmerke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå