:utakt Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Bare navnet gir smak av papp og isopor i kjeften. Og det er en tendens at de som snakker om det generelt ikke har interesse for skikkelig metall. Det ante meg at band med leselige logoer ikke var populært i denne tråden. 4 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Evig unge Dream Theater er ute med ny skive igjen. Sjøl spiller jeg høyt og har det fett - hva syns dere andre? LIker det, gleder meg til konsert i februar! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det ante meg at band med leselige logoer ikke var populært i denne tråden. Skyt deg. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fra de finske skoger kommer ORANSSI PAZUZU – et band som ikke er lett å sette i noen bås. Bandet har sitt utgangspunkt i black metal, men blander inn alt fra eksperimentell space rock til tung sludge. Dette er for de av publikum som vil oppleve noe nytt og spennende, og som ikke har noe i mot å utvide sin musikalske horisont. Vi i INFERNO METAL FESTIVAL er stolte over å kunne presentere dette nyskapende bandet for første gang i Norge. Tidligere annonserte artister er DIMMU BORGIR, TULUS, SIGH, IMPIETY og BLACK WITCHERY. ORANSSI PAZUZU Oranssi Pazuzu startet opp i 2007 av vokalist Kuolleet Intiaanit fra det psykedeliske rockebandet Kuolleet Intiaanit. To år senere var debutalbumet «Muukalainen Puhuu» klar for å ta verden med storm med deres unike sound og kreative krumspring. I 2011 kom deres andre skive ut, ved navn «Kosmonument». Et album som tok Oranssi Pazuzu et steg videre, med mer doom, mer krautrock og mer psykedelisk stemning enn tidligere. Dette førte bandet til flere større europeiske festivaler som Hellfest og Roadburn. I oktober i år kommer bandet med deres tredje album som har fått det klingende navnet «Valonielu». Bandets musikk er vanskelig å sammenligne med andre artister, men fans av Ved buens ende, Virus, Hail Spirit Noir og Nachtmystium bør definitivt sjekke ut Oranssi Pazuzu på Inferno Metal Festival 2014. Fett! http://www.youtube.com/watch?v=YqD5uuBge-E Ute med ny skive i disse dager au. Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det ante meg at band med leselige logoer ikke var populært i denne tråden. Haha, jævlig bra sagt, spot on i en tråd hvor det går sport i å finne de mest obskure bandene med tilhørende obskure bandnavn og logoer 5 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Åååh, hahahaha, så morsomt... Nye plata til Death Angel blir kos! 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) LIker det, gleder meg til konsert i februar! Beste fra DT på årevis. Det tok litt tid før melodiene kom under huden, men nå når de først har satt seg... Helt enormt bra! Endret 2. oktober 2013 av JLa Lenke til kommentar
voident Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Faen så jævlig bra nye In Solitude albumet er! Stream: http://www.metalblade.com/insolitude/ Endret 2. oktober 2013 av drgz Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Yes, sitter her og hører på den selv. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Den nye In Solitude er bandets beste til nå. Latterlig mye bedre enn de to forrige, som begge er meget gode. Herlig med masse Samhain og Christian Death i soundet. Håper de fortsetter å bevege seg i retning death og goth rock. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=3mai9PEJmSg Dette er bra saker, gutter. Langt i fra orginalt, men jævlig stemningsfull black metal i Weakling- og Wolves in the Throne Room-gata, ispedd litt Fen eller noe. Gromt som faen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kjøpte nylig to av Agalloch. Gjør seg godt på mørke høstdager, stemningsfull musikk! Usikker på jeg liker The Mantle eller Ashes Against the Grain best, foreløpig spilles begge to like mye. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kjøpte nylig to av Agalloch. Gjør seg godt på mørke høstdager, stemningsfull musikk! Usikker på jeg liker The Mantle eller Ashes Against the Grain best, foreløpig spilles begge to like mye. To ekstemt solide skiver, selv om begge blekner sammenlignet med Marrow of the Spirit, Faustian Echoes, From Which of this Oak og Pale Folklore. De fire andre er i en helt annen liga, spør du meg. Fenomenalt band! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Satanic Warmaster lar deg laste ned "Strength & Honour" gratis for øyeblikket: http://satanicwarmaster.bandcamp.com/album/strength-honour !! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=NQKlG7_IyBk Synd Valfar døde før dette fikk materialisert seg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Mer interessant enn det meste han ga ut med Windir, men det sier ikke veldig mye. Rimelig triste greier. Endret 9. oktober 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvordan er det mulig? Hvis samarbeidet med Tone Damli og Terje "Valfar" Bakken foregikk i 2003 så var han 25 og hun 15. Kanskje vanligere oppi dalen der de er fra, det hadde vært veldig rart andre steder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Som en skrev på screamforumet: Det er et kjent faktum at bakken var glad i tekno og tone damli var syngejente i sogndal lenge før hun var med i idol. Liten bygd, enkel matte. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå