Saddlefall Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg var på den konserten i Dessel på slutten der. Grisefett! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ellende, fantastisk musikk: 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ikke noe snakk om at Satyricon nettopp har gitt ut selvtitulert album. Er deres tid forbi? Ingen som bryr seg? Jeg vet det er delte meninger om det. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kjedelig skive, har bedre ting å diskutere. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jævlig klar for God Seed i Kristiansand ikveld! Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 http://metalgrave.bandcamp.com/ Helvete, for ei skive. Som en blanding av Gates to Purgatory og Melissa. Jævlig kult! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Ikke noe snakk om at Satyricon nettopp har gitt ut selvtitulert album. Er deres tid forbi? Ingen som bryr seg? Jeg vet det er delte meninger om det. Ikke hørt nye albumet, men så dem live i går. Der spilte dem mye fra den nye selvsagt, mye dritt! Endret 14. september 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Så Satyricon i Operaen nå for ikke så lenge siden. Var morsomt det, men er så lite trøkk i den nye platen synes jeg, så jeg satt egentlig bare å ventet på at de skulle blir ferdig med de nye sangene å kjøre på med litt eldre materiale. Jeg har egentlig likt det meste Satyricon har gitt ut, både gammelt og nytt, men den nye platen blir litt for svak for min del. Platen er jo grei å høre på, men i forhold til alt annet bandet har gitt ut før, black metal eller black n' roll, så synes jeg den blir for treg. Den sangen med Sivert Høyem synes jeg er brukbar, men hører ikke hjemme på denne platen, burde vel egentlig vært på Høyem sin skive. Synes også det er litt nedtur at når Satyricon har med Frost på laget så burde han brukes mer. Det Totto skriver om albumet i sin anmeldelse synes jeg passer ganske bra, selve karakteren har jeg ingen formening om: http://p3.no/musikk/iskald-beregning/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har hørt noen låter fra det nye albumet, men blir rett og slett for tamt. På Volcano klarte de å lage en del låter som svinger, men nå synes jeg hele greiene bare er middelmådighet. Skal jeg høre på "rolig black metal" er det enorme mengder av bedre album man heller kan sette på. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg liker egentlig alt Satyricon har gitt ut, og den nye skiva synes jeg passer gått inn i diskografien dems. Av låter å trekke fram er det helt klart Tro og Kraft som treffer meg. Walker upon the wind og Nekrohaven er og gode låter,og om jeg gir det litt mere tid så er nok resten av låtene like gode, kanskje bedre. Favorittskiva må bli Rebel Extravaganza, den er virkelig noe for seg selv. Såklart er ikke den nye skiva der, men det ville bare vært om dem skulle prøve å gjøre noe dem allerede har gjort. Satyricon er og et fantastisk bra band å se live! Gleder meg til å se dem i Hamar på torsdag, flere som skal ta turen dit? Endret 15. september 2013 av Perfidus Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Aldri vært noe særlig til Satyricon fan selv. Takler kun de tre første utgivelsene. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Rebel Extravaganza er en skikkelig perle av et album. Skikkelig kald, brutal og skitten black metal. Volcano er en god nummer to. Solid album. Black Lava er muligens bandets beste låt au. Etter Volcano har det bare blitt dårligere og dårligere. Det som er kjipest med nyere Satyricon er å høre Frost spille så avslappet og rolig, når man vet hva han er i stand til. Herrefred som han spiller på Hellfire, og det er vel siste gangen han virkelig slapp seg løs bak trommene og. Stusselig opplegg. Endret 15. september 2013 av Cutman Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Nyeste Satyricon plata er rett og slett bare kjedelig. Satt hele tiden og ventet på at ting skulle "gasses opp" litt ved gjennomhøring, men det skjedde aldri. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ser ut som det går mot Ghost i desember i Trondheim, burde virkelig ikke kollidere med eksamene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ser sånn ut, ja. Blir garantert tur! Og Graveyard 14. november. Blir nok tur dit au. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 I annledning dagen spiller eg denne. RIP Jimi 1 Lenke til kommentar
voident Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Maktdemonstrasjon: http://www.youtube.com/watch?v=lSKJONr3Wtg Får nesten vondt av hvor bra det er. Endret 20. september 2013 av drgz 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Evig unge Dream Theater er ute med ny skive igjen. Sjøl spiller jeg høyt og har det fett - hva syns dere andre? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Bare navnet gir smak av papp og isopor i kjeften. Og det er en tendens at de som snakker om det generelt ikke har interesse for skikkelig metall. Endret 23. september 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg fant akkurat ut hvilken sang som var intro'n til en Wacken 2004 video jeg så for mange år sida. Wacken 2004 video: http://youtu.be/whI3IhCy9mI Ingen andre enn: http://www.youtube.com/watch?v=mEzsGzWU9OI Endret 23. september 2013 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå