Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Satyricon i Operaen nå for ikke så lenge siden. Var morsomt det, men er så lite trøkk i den nye platen synes jeg, så jeg satt egentlig bare å ventet på at de skulle blir ferdig med de nye sangene å kjøre på med litt eldre materiale. Jeg har egentlig likt det meste Satyricon har gitt ut, både gammelt og nytt, men den nye platen blir litt for svak for min del. Platen er jo grei å høre på, men i forhold til alt annet bandet har gitt ut før, black metal eller black n' roll, så synes jeg den blir for treg. Den sangen med Sivert Høyem synes jeg er brukbar, men hører ikke hjemme på denne platen, burde vel egentlig vært på Høyem sin skive. Synes også det er litt nedtur at når Satyricon har med Frost på laget så burde han brukes mer.

 

Det Totto skriver om albumet i sin anmeldelse synes jeg passer ganske bra, selve karakteren har jeg ingen formening om: http://p3.no/musikk/iskald-beregning/

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig alt Satyricon har gitt ut, og den nye skiva synes jeg passer gått inn i diskografien dems. Av låter å trekke fram er det helt klart Tro og Kraft som treffer meg. Walker upon the wind og Nekrohaven er og gode låter,og om jeg gir det litt mere tid så er nok resten av låtene like gode, kanskje bedre. Favorittskiva må bli Rebel Extravaganza, den er virkelig noe for seg selv. Såklart er ikke den nye skiva der, men det ville bare vært om dem skulle prøve å gjøre noe dem allerede har gjort.

Satyricon er og et fantastisk bra band å se live! Gleder meg til å se dem i Hamar på torsdag, flere som skal ta turen dit?

Endret av Perfidus
Lenke til kommentar

Rebel Extravaganza er en skikkelig perle av et album. Skikkelig kald, brutal og skitten black metal. Volcano er en god nummer to. Solid album. Black Lava er muligens bandets beste låt au.

 

Etter Volcano har det bare blitt dårligere og dårligere. Det som er kjipest med nyere Satyricon er å høre Frost spille så avslappet og rolig, når man vet hva han er i stand til. Herrefred som han spiller på Hellfire, og det er vel siste gangen han virkelig slapp seg løs bak trommene og. Stusselig opplegg.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...