Perrern Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Stiller meg bak den. Dog har jeg fått litt mer innsikt i hvordan "dere"(ikke ment for å generalisere) tenker. Gjør ting litt mer lettere å forstå. Anbefaler fortsatt å sjekke ut den mendel albumet, jævlig stilig instrumental greier. Og i og med at dere skryter så av disse bandene som er gjemt bak støyen så får jeg vel prøve å gi dem en sjanse til. Endret 27. juli 2013 av Perrern Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Fra spøk til revolver; Parabellum er drøyt fett. Siste låta du linker til er faktisk helt spinnvill. Yeah, jævlig fete greier. Euronymous var vel ganske klar på at Parabellum var en av hans største inspirasjoner. Den sør-amerikanske scenen har vel alltid vært relativt spinnvill. Mye brutaltfete band der, ass. Sitter å koser meg ihjel med Vomitor nå, og det faen meg synd at det ikke er flere band som ligger såpass nært Sodoms "Obsessed by Cruelty", som de gjør. Suverent band, selv om de aldri kommer seg opp på nivået til "Obsessed by Cruelty". Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Yeah, diskusjonen kommer nok ikke videre. Jeg tror i allefall jeg forstår hvordan dere tenker dog er jo fortsatt ikke enig, men det er en annen sak. Anbefaler forøvrig dette albumet her, litt god progg tech ting http://www.youtube.com/watch?v=cK2H3S_Gx7o&list=PLX8o4xXcycaXtl1aFJdLL64v4kDP_fuUp Thats more like it Hva er det med metall og white noise? Er det noe som trenges i produksjonen eller? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg trodde Twilight of the Gods skulle bli et viking-era Bathory coverband? Og hvorfor er de ikke på Metal-Archives? Finner bare et japansk band. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Såg Twilight of the Gods live I april i HAUGESUND! Jævlig fett, dem kjørte netsen bare Bathory cover sanger, noe som bare var bra, Skal sjekke ut albumet, må jo bli bra. Endret 27. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Høres helt orgasmisk ut å høre Bathory-materiale live. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg trodde Twilight of the Gods skulle bli et viking-era Bathory coverband? Det hele starta som et Bathory tribute band, men de synes vel at kjemien var så god at de følte for å ta det hele litt videre. Helt kurrant låt, men jeg er mer interessert i å høre Alan Averill synge Bathory-låter. Håper de har noen låter som låter mer Bathory-inspirert enn denne, som åpenbart ligger mer i Manowar-gata. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Høres helt orgasmisk ut å høre Bathory-materiale live. Og det var det! Nesten så det ble blindebukk å faneskap! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Rimelig fett! http://www.youtube.com/watch?v=NRzhYqvSvkw Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Direkte ekkelt. Hva er galt med verden? Sammenlign med dette: Du vil få et slag i nesepartiet fremfor å bli slikket i øret av en skalla mann. Endret 30. juli 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Skal være enig i at vokalen var i softeste laget kanskje, men det musikalste var definitivt i orden! Linken din funker ikke forresten.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Morbid Saint - Spectrum of Death. Tidenes thrashskive. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Angående produksjondiskusjonen: Jeg støtter meg på "the infamous necrobrothers" og sier at en god produksjon er det som kler musikken best. http://www.youtube.com/watch?v=K2j9NMwcza0 Her er et eksempel på en black/death metal låt jeg mener produksjonen er jævlig bra, jo nettopp fordi det er denne produksjonen som kler låtmaterialet. Produksjonen er stygg og jævlig, men det er det den skal være på en slik type låt. Ergo en jævlig bra produsert låt. Du kan for faen ikke plassere en ferrari motor med 700 hester i en Fiat 500. Endret 30. juli 2013 av SirUstinov 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Enig med de overnfor, men samtidig synes jeg det skal være "lov" å poste hva man vil her inne. Greit med negativ tilbakemelding, men burde være mulig å være nogen lunde saklig. Kanskje litt tidlig å kåre årets album allerede, men Wulkanaz når høyt opp hos meg (kun Henbane som ligger foran) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Føler biblioteket er fyllt til randen av slike sære enmannsband. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 @Vowels: Bunnsolide skiver begge to. Et av årets skiver (er vel strengt tatt en EP) for min del er Rajanveto fra Circle of Ouroborus. Kan ikke få sagt ofte nok hvor bra den er. Herlig psykedelisk folk med black metal-elementer. The Final Egg fra samme band, også utgitt i år, er også ganske så bra. Åpningskuttet fra Rajanveto: https://soundcloud.com/kuunpalvelus/circle-of-ouroborus-el-m-npuu Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Høres helt orgasmisk ut å høre Bathory-materiale live. Det er visst også et Bathory-album som ikke er utgitt. Det eksisterer vel på tape en plass, men det blir neppe noen gang utgitt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Ikke vært på dette forumet på rundt fire år, men klin til med noe brutal tech death som f.eks. dette så skal jeg skjerpe meg Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=S3c7r7V1bjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå