Fjellkriger Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kjøpte for litt siden den første skiven til Drowning the Light (Drowned) og likte den godt. Er litt gira på å skaffe noe mer av bandet og lurte på om noen hadde en viss peiling på hvilke utgivelser som bør sjekkes ut først eventuelt. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Han på gitar er bare helt rå! Zap! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Vet ikke om denne har blitt postet før, men fikk ihvertfall litt vondt av å lese denne, hehe: Sputnik = Satan Endret 7. juni 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 ARGH! Du var på konserten eller? Lenke til kommentar
voident Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du var på konserten eller? Jaja, seff. Latterlig fett, selv om Obli var nok de som vant den kvelden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fet kveld. Fetere enn juling, så og si. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Kjøpte for litt siden den første skiven til Drowning the Light (Drowned) og likte den godt. Er litt gira på å skaffe noe mer av bandet og lurte på om noen hadde en viss peiling på hvilke utgivelser som bør sjekkes ut først eventuelt. Kan vell prøve og komme med litt hjelp her: Om du får tak i The Longing utgivelsen kan den anbefales, inneholder demoer utgitt før første albumet. Knall stemning! Ellers kjør på med disse albumene: - A World Long Dead - Through the Noose of Existance - Of Celtic Blood & Satanic Pride - The Blood of the Ancients - An Alignment of Dead Stars - Catacombs of Blood Splitten med Evil er og jævlig bra. Nyeste har jeg faktisk ikke hørt, venter på at vinylen skal bli utgitt, som skjer snart! Endret 7. juni 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det beste når det kommer til Drowning the Light er å laste ned > høre > kjøpe/slette, alt ettersom hva du synes om det. Ekstremt varierende band. Noe bra, mye middelmådig og masse flaut dårlige utgivelser. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Lær hatfull musikk - alle kan ikke følge med. Repulsion - Ganske brukbart. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Takk for bra svar, Skogslik! Sendte mail til Dark Adversary for å få tak i "The Longing" nå nettopp. Tøffeste hadde jo vært å få tak i "The Fallen Years", men det er vel ganske uaktuelt. Cutman, ja er nok det tryggeste det vanligvis! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Blir bare svimmel av å lese diskografien til Drowning the Light, lille jeg har hørt har ikke vært spesielt imponerende heller. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Of Celtic Blood & Satanic Pride er bra. Stemningsfulle greier. Men det er lite tvil om at det er kvantitet før kvalitet i den gården. Samme med Njiqahdda, som har gitt ut 14 skiver og 30 EPer siden 2007, samt at de har gitt ut 7 skiver og 14 EPer som Oaks of Bethel siden 2009. Produktive folk. Når de treffer så treffer de jævlig godt, men de har en del svada i diskografien for å si det sånn. "Njimajikal Arts" og "Yrg Alms" er to mesterverk, mens "The Path of Liberation from Birth and Death" er noe av det dårligste jeg har hørt innen sjangeren. Teknisk ADHD-black metal. Noe av det verste. Og når man er inne på produktive band så må vel Senuth nevnes. 58 album siden 2010, fem lass med album før 2010 osv. Ga ut hele 22 album og 13 samleskiver i 2012. Hohoh! Han lever sikkert et spennende liv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Såpass ja. Ser jeg at et band har gitt ut alt for mye på kort tid gidder jeg nesten aldri å sjekke det ut. Muligens jeg går glipp av noe, men synes uendelig mange utgivelser vitner om halvveis gjennomførte greier. Reklamerer litt for Panphage: http://www.youtube.com/watch?v=XpPVRCuk8pw Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Og jeg vil reklamere litt for Gnome. Mesterverket "Under the Black Moon" og låtene fra splitten "Story - Legendary Japanese Wolves", med Gnome og Nyarlathotep, fikk en velfortjent reutgivelse i fjor. http://www.youtube.com/watch?v=L2dByQCBsCA Jævlig solide greier. Lenke til kommentar
iak024 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bedre enn ca. 99% av det som postes her. Selv liker jeg kristen gospel-musikk veldig godt. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bedre enn ca. 99% av det som postes her. Selv liker jeg kristen gospel-musikk veldig godt. Åfyfaen.......... Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Dette er konge. Erlend Hjelvik fra Kvelertak på vokal forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå