voident Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Repulsion/Obliteration/Vampire i dag, Nifelheim/Vulcano/The Stone i morgen. Enten Solefald/In Vain eller Agalloch/Fen på fredag. The Knife neste onsdag. Nå er ikke sistnevnte metal, men faen heller. Tror du blander litt her. Nifelheim i dag, Repulsion i morgen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er faen meg kjipt og gå glipp av Repulsion, Vampire, Nifelheim og Vulcano og. Og Solefald. Ugh! Satser på at sistnevnte tar en Trondheimstur i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Sistnevnte skal bare vente til høsten før de kommer til Trondheim, kan ikke ha noe av at det går konserter her når man er hjemme. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tror du blander litt her. Nifelheim i dag, Repulsion i morgen. Riktig, går litt i surr. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Trenger litt doom på en regnfull dag! Endret 8. mai 2013 av Saddlefall Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Skal du på agalloch? Nei, sitter å knoter med oppgave så blir lite tid til konsert. Dessverre Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ex-Obituary guitarist busted for meth lab Floridian death metal guitarist Allen West was arrested for "Drugs-Produce Methamphetamine" and "Drugs-Possess Listed Chemical With Manufacture Controlled Substance" in late-March. http://lambgoat.com/news/20372/Ex-Obituary-guitarist-busted-for-meth-lab Virker som en JÆVLIG smart fyr. Haha, herre! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Sitter å venter på at familien åpner, jeg får billett til agalloch for å si det sånn. Faen så gira! Edit: inn døra og en kald pils i hånda. Gira^2 Edit2: hvorfor har jeg ikke funnet fen før? utrolig fett Endret 9. mai 2013 av weebl Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 agalloch i morgen? drar kanskje hvis jeg får med meg en venn, hadde vært kult. Vet ikke vhordan det er å dra alene på konsert Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Weebl, ble varene levert? Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Dra uansett, du. Har vært på et par håndfuller av konserter alene og storkost meg. Fen var ikke et visuelt fyrverkeri, men bandet leverte en veldig kul gig. Låt veldig bra. Men ga. forsinkelser og dritt fikk jeg kun med meg halve settet til Agalloch og det suger så jævlig. Men faen, den timen jeg fikk med meg var sinnsykt bra. Don Anderson virka å være i sinnsykt god form og. Max herlig! Ble litt trist når jeg måtte gå - rundt et minutt ut i You Were But a Ghost in My Arms. Fikk lyst til å legge meg ned i fosterstilling og gråte. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) agalloch i morgen? drar kanskje hvis jeg får med meg en venn, hadde vært kult. Vet ikke vhordan det er å dra alene på konsert jeg dro alene, ganske herlig å kunne bare stå å nyte musikken uten å tenke på noe annet enn å få i seg noe drikke og å pisse, (når konserten varer 2 1/2 time, inkludert encore så må du lett bite i det sure eplet å pisse) Weebl, ble varene levert? Åjadda, nesten så jeg kunne flydd ned til Oslo for å få en dose til. de sleit litt med lyden da, men var bare småpiss, ingenting som var i nærheten av å ødelegge opplevelsen, så lydmannen så ut et nervevrak og de sleit litt med mangel på distortion på førstelåta, var vist monitor trøbbel, Samt at det hørtes ut som om mikrofonen var nær døden et par ganger i siste låta, tror det bare var noen problemer med ledningsvas og effektpedaler, var pedaler over alt på den lille scenen på familien, tilogmed til bruk på sangmikken, Men jeg storkoste meg til gangs. Fen var også dritfett! Faen den trommespillinga deres var regelrett herlig! Endret 10. mai 2013 av weebl Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Godt, da gleder jeg meg enda mer! Når åpna dørene og når var A ferdig? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Dørene åpna 20:00 fen starta ca 20:40 agalloch var ferdige sånn ca rundt midnatt, det inkluderte da en encore på 25-30 minutter Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fen gikk vel på rundt 20:50-55, vel? Da vi reiste oss og gikk bort til scenen er jeg rimelig sikker på at klokken allerede hadde slått 20:50. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Vulcano var fett, Nifelheim var sinnsykt heftig, Obliteration leverte som bare faen, Repulsion var helt fantastisk. Så utslått at jeg driter i at Agalloch og Solefald spiller i kveld. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Etter som at agalloch har gjort seg ferdig med sine konserter i Norge så poster jeg denne, var en jævlig kul overraskelse! https://www.youtube.com/watch?v=_sTIzYTe70w Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg veldig interessert i metal og punk. Liker band som Linkin park, Metallica, Korn, Creed, Nickelback og Kaizers Orchestra. Noen andre som liker det? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Kaizers er i alle fall fett! nickelback, korn og linkin park tror jeg derimot at er litt "low-tier" for mange som henger i denne tråeden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå