Realzi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Musikken i Sims er faktisk veldig bra, de leier jo inn trommiser og gitarister og får dem til og spille dårlig og bra, det må være en veldig intressant jobb. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Enig i at Sworn to the Dark er kjip, men forrige synes jeg er fet fremdeles. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk bare lyst å dele dette med dere. Her snakker vi klassiker :love: 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ei ny Deafheaven-låt kan høres her: Dream House Dette er et album jeg har jævlig troa på. Synes debuten er helt fantastisk, og denne låta låter veldig bra. Gode greier! Forferdelig cover, da. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Tror de spiller på Revolver eller Jäger i dag om jeg ikke husker feil også. Går nok ikke under metall, men må da værra lov å poste en låt fra den nye, fete skiva til Nails likevel. http://www.youtube.com/watch?v=iis8Jvv5WaM Edit: Var visst i går kveld, gitt. Endret 2. mai 2013 av Spleen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det er lett å like beskrivelsen av Picture hos Metal Archives: Lyrical themes: Women, hell. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Slayer is devastated to inform that their bandmate and brother, Jeff Hanneman, passed away at about 11AM this morning near his Southern California home. Hanneman was in an area hospital when he suffered liver failure. He is survived by his wife Kathy, his sister Kathy and his brothers Michael and Larry, and will be sorely missed. Our Brother Jeff Hanneman, May He Rest In Peace (1964 - 2013) Faens kjipt. Endret 2. mai 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=XtLvlaGJJEU Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Utrolig kjipt. Det neste døgnet blir det mye Slayer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Triste greier! Faen ass. Jeg fikk aldri sett Slayer med Jeff Hanneman. Kun med Holt i fjor sommer i Bergen. GÆH! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Agalloch spiller i Trondhjem (Familien) på torsdag, får ikke sett dem selvfølgelig, siden det ikke går noen sene busser tilbake hit og jeg har jobb fra morgenen av. >< Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Sliter litt med busstider selv. Konserten slutter 23:30 (om alt gå som planlagt), og siste buss går 23:15. Dårlig planlegging fra arrangørens side, da de burde kunne sette opp konserter så folk faktisk kommer seg hjem med offentlig transport. Men jeg møter nok opp uansett. Fen varmer opp, og Fen er jævlig bra. Agalloch er enda bedre og spiller i hele to timer. Er dømt til å bli jævlig fett! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Lurer på å ta turen. Endret 8. mai 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Vurderer det, men tviler på at jeg gidder. Er de blitt noe tess live da? Siste jeg fikk med meg var at de ikke var spesielt imponerende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Agalloch var sykt imponerede under fjorårets Inferno, til tross for at de fikk jævlig dårlig tid. 45-50 minutter er jo ingenting for et band som Agalloch. Lenke til kommentar
voident Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ble heller tur til Oslo for å høre Vampire+Obli+Repulsion. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Repulsion/Obliteration/Vampire i dag, Nifelheim/Vulcano/The Stone i morgen. Enten Solefald/In Vain eller Agalloch/Fen på fredag. The Knife neste onsdag. Nå er ikke sistnevnte metal, men faen heller. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Max irriterende at de kjører så mye konserter i Mai. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Sliter litt med busstider selv. Konserten slutter 23:30 (om alt gå som planlagt), og siste buss går 23:15. Dårlig planlegging fra arrangørens side, da de burde kunne sette opp konserter så folk faktisk kommer seg hjem med offentlig transport. Men jeg møter nok opp uansett. Fen varmer opp, og Fen er jævlig bra. Agalloch er enda bedre og spiller i hele to timer. Er dømt til å bli jævlig fett! Hadde de bare spilt på fredag eller lørdag, hadde jeg til og med gått rundt og samlet flasker for å pante for å få råd til CC ... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Max irriterende at de kjører så mye konserter i Mai. Kjempedumt alså :C Skal du på agalloch? (...) Solefald/In Vain Den frister egentlig litt... Endret 8. mai 2013 av Anvlaibar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå