Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slayer is devastated to inform that their bandmate and brother, Jeff Hanneman, passed away at about 11AM this morning near his Southern California home. Hanneman was in an area hospital when he suffered liver failure. He is survived by his wife Kathy, his sister Kathy and his brothers Michael and Larry, and will be sorely missed.

Our Brother Jeff Hanneman, May He Rest In Peace (1964 - 2013)

Faens kjipt.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Sliter litt med busstider selv. Konserten slutter 23:30 (om alt gå som planlagt), og siste buss går 23:15. Dårlig planlegging fra arrangørens side, da de burde kunne sette opp konserter så folk faktisk kommer seg hjem med offentlig transport. Men jeg møter nok opp uansett. Fen varmer opp, og Fen er jævlig bra. Agalloch er enda bedre og spiller i hele to timer. Er dømt til å bli jævlig fett!

Lenke til kommentar

Sliter litt med busstider selv. Konserten slutter 23:30 (om alt gå som planlagt), og siste buss går 23:15. Dårlig planlegging fra arrangørens side, da de burde kunne sette opp konserter så folk faktisk kommer seg hjem med offentlig transport. Men jeg møter nok opp uansett. Fen varmer opp, og Fen er jævlig bra. Agalloch er enda bedre og spiller i hele to timer. Er dømt til å bli jævlig fett!

Hadde de bare spilt på fredag eller lørdag, hadde jeg til og med gått rundt og samlet flasker for å pante for å få råd til CC ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...