Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å irritere meg grønn i mange over at jeg aldri rakk å se Dio. Rainbow med Stargazer (gjerne live from Germany -76) er like orgasmisk i dag som første gang jeg hørte den.

 

Herregud så bra. En skulle vore født i 1950, tenk alle de feite konsertene en kunne opplevd då, fra 1970 og utover :)

Lenke til kommentar

Mesterverk, og uten tvil noe av det beste innen sjangeren. Daudafærd og Rest in Morbid Darkness er begge to kanonsolide utgivelser, og jeg ser veldig frem til noe nytt fra Pest. Det er veldig varierende kvalitet på tingene de har gitt ut, men på sitt beste er Pest reint gull. Satser på at vi slipper Darkthrone-worship ala Desecration og In Total Contempt, for de er begge veldig kjedelige.

Lenke til kommentar

Billett til trondheim metal fest acquired!

 

Var ikke mange igjen nå tror jeg, prøvde meg først på aftermath records etter som at det er byens feteste butikk men der var det ikke åpent i dag, regner med han karen som driver sjappa er bakrus :p

 

Ragnaråkk hadde fremdeles noen igjen.

 

Neste innkjøp: Agalloch billetter

Lenke til kommentar

det var bra

 

hvordan finner dere sånne band egentlig?

 

Får en del gode tips på andre metalfora som screammagazine, NWR, metal-archives og sånn, samt at man lett kan komme over fete greier ved å trykke litt på random band og anmeldelser på metal-archives. Pest fikk jo også en god del oppmerksomhet i etterkant av "Daudafærd".

 

Ush, jeg er borte da? Er det kommet noe virkelig fett på den plakaten, eller er det samme røkla fortsatt?

 

Dritt. Kunne tenkt meg å se Hatebreed og Napalm Death, men ingen av bandene er gode nok til å alene dra meg dit. Jævlig kjedelig lineup.

Lenke til kommentar

Anaal Nathrakh har vel et rykte på seg for å ikke være veldig imponerende live, og de spiller vel ikke mye gammelt live. Sjekket en setlist i desember og da spilte de en låt fra The Codex Necro, en fra Domine Non Es Dignus og to fra Eschaton. Ellers var de kun fra de fire siste skivene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...