Vowels Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du trenger ikke liksminke til Inferno med mindre du spiller i et av bandene. 3 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Kjøpte liksminken min for typ 20kr på Brio såvidt jeg husker. Ontopic: Et band som spiller Peste Noire-worship (som også er utgitt på samme label) jeg har fått ganske sansen for i det siste: Autarcie - Citadelle http://www.youtube.com/watch?v=nv-Q4HDQ5DA Endret 24. januar 2013 av Spleen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Siden Peste Noire er maks fett skal jeg sjekke det ut i kveld. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du trenger ikke liksminke til Inferno med mindre du spiller i et av bandene. Hmm, trodde det var sånn dresscode jeg. Er mest fordi en kompis vil ta den helt ut, og da stiller jeg opp! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du dummer deg bare ut med corpsepaint, er ingen dresscode. Jeg har brukt skjorte på bm festival, ingen som ser på deg to ganger. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha, nei er ikke sånn at hele publikum er så jævla hardcore. Drog med en kompis på Taake konsert her for en stund sia, han hadde på seg en slik en, i hvit om vi skal være fine på det: Var jo jævla søtt å se han fremma med scenen herje villt da <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Autarcie er smultfett, Spleen! Og Fen varmer opp for Agalloch i mai. Jævlig kult! Endret 24. januar 2013 av Video Girl Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Gjør de det i Trondheim? Er det fett? Er det verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jepp, det gjør de. Jeg er veldig glad i Fen, men har ikke fått hørt det nye albumet enda. De to første skivene er meget solide. Black metal med en grei dose post-rock. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Faen så bra denne låten her er. Latterlig groovy og hinsides catchy. Black Debbath på sitt beste, og lett bandets beste låt siden "Den femte statsmakt". Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk bare lyst å poste ett band eg tror Black Debbath har hørt på en gang i tiden. Bortsett fra Black Sabbath da http://www.youtube.com/watch?v=u7Mhay2-I5I Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Kristne tekster da: "Choose the way that's in your heart Conquer all the hate You need all the love God brings Don't fall in the hands of fate" Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jepp, det er definitivt en litt emmen smak av tekstene. Men herregud så fet musikk, og Eric Wagner har alltid vore en av mine absolutte favorittvokalister :love: Fant en gromlåt til: Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ja, Trouble er et kristent band med en del kristne tekster, men jeg sliter veldiog med å bry meg. "Psalm 9" og "The Skull" er to veldig bra skiver. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Synest alle platene eg gull eg Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Neige er ute av Lantlos siden han er for opptatt med Alcest til å kunne turnere, noe som er jævlig kjipt. Synes han funka som faen i Lantlos. Og Paysage d'Hiver slipper endelig npoe nytt igjen. "Das Tor" ("The Gate") is the long anticipated successor of "Einsamkeit", Paysage D'Hiver's latest release so far. Once again in four epic pieces, mastermind Wintherr draws harsh images of archaic Black Metal and Ambient. Release date: 22.02.2013 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=vgxLOgLDqmM Faen så bra denne låten her er. Latterlig groovy og hinsides catchy. Black Debbath på sitt beste, og lett bandets beste låt siden "Den femte statsmakt". utrolig bra, har hørt mye på den i det siste. Hvordan er resten av albumet? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har ikke hørt det enda, men det skal sjekkes ut ganske kjapt. Håper resten holder samme standard som denne låta. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hmm, trodde det var sånn dresscode jeg. Er mest fordi en kompis vil ta den helt ut, og da stiller jeg opp! Ai ai ai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå