Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den nye wintersun skiva er katastrofalt dårlig.

 

Uffda! Tough crowd her inne, jeg likte den nye plata bedre enn den gamle. Men så liker jeg også veldig godt gotisk\symfonisk metal med kvinnelig vokalist. Noe som virker bannlyst her inne.

 

Jaja skal nok finne og poste noe mer katastrofal dårlig etterhvert ;)

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Uffda! Tough crowd her inne, jeg likte den nye plata bedre enn den gamle. Men så liker jeg også veldig godt gotisk\symfonisk metal med kvinnelig vokalist. Noe som virker bannlyst her inne.

 

Jaja skal nok finne og poste noe mer katastrofal dårlig etterhvert ;)

 

Ikke bry deg om han.

 

 

 

______

 

 

Moonsorrow er for det meste veldig duganes.

Lenke til kommentar

Kinstrife & Blood låter som Summoning. Har kun ei tretti minutters album på samvittigheten, men den er til gjengjeld veldig bra.

 

Og poroblemet med den nye Wintersun skiva er at de valgte å fjerne de gode elementene fra forrige album og erstatte de med superklein og overdreven synthbruk.

 

Og Moonsorrow er helt konge. Spesielt de tre mørke og progressive verkene er helt utrolig bra, og virkelig noe for seg selv.

Lenke til kommentar

Uffda! Tough crowd her inne, jeg likte den nye plata bedre enn den gamle. Men så liker jeg også veldig godt gotisk\symfonisk metal med kvinnelig vokalist. Noe som virker bannlyst her inne.

 

Eg likte det faktisk veldig godt eg også en lang periode. Men eg er bare blitt så usannsynlig lei det. Gamle favoritter som Nightwish spyr eg omtrent av idag.

 

Men god thrash metal blir eg aldri lei :green:

 

http://www.youtube.com/watch?v=PUqrmlPqy1U

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...