Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, det er først nå jeg har sett at det er flere lister med band-anbefalinger på førstesiden i denne tråden. Noe skeptisk til å plassere Clutch sammen med Sonic Syndicate og Dropkick Murphys, uavhengig om det ikke ble funnet noen sjanger de passet bedre i. Også litt underlig at det kun er lagt til 3 band i heavy metal-sjangeren, og at feks Iron Maiden ikke er nevnt i det heletatt. God initiativ likevel.

 

Etter at det ble linket til Gormathon her tidligere har jeg nesten ikke hørt på annet. Virkelig fornøyelig ekstremmetall, lenge siden jeg har nytt blastbeats og fet DMvokal så mye som jeg har de gutta der. Mulig jeg må komme meg til Karmøygeddon jeg også.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud så mye fett det skulle bli i trondheim sånn helt plutselig da, trondheim metalfest med gojira, hatebreed, napalm death, anaal nathrakh, born of osiris og fuel for disaster. etterfulgt av agalloch i mai!

 

Eneste som mangler for min del nå er at maiden står på en scene her i byen til sommern!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

 

agalloch1_2012POSTERsmall.jpg

 

 

Smult!

 

Datoen er allerede satt av. Tviler på at de starter konserten før klokka 21? Må reise noen timer med båt for å komme meg oppover etter skolen.

Noen som vet om det er mulig med forhåndskjøp av billetter, eller om de må kjøpes i døra?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...