Patton Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Dirt av Alice in Chains er kul. Hørte mye på det albumet da det kom ut. Soundgarden likte jeg også veldig godt, spesielt Badmotorfinder og Superunknown. Noen av andre grungebandene var helt greie (Nirvana, Stone Temple Pilot, Pearl Jam), men de ble egentlig fort lei av fordi sangene deres ble spilt absolutt overalt! Gojira er grei. Lettfordøyelig musikk med god vokalist. Fungerer bra som bakgrunnsmusikk. Endret 20. desember 2012 av Patton Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Mgla annonsert til Beyond the Gates. Begynner å friste litt, gitt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ooh, interessant. Mgła spiller på NBM IV også, satser på at det blir bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ser at "alle" hyller bandet som et sinnsykt bra liveband, så jeg sitter med følelsen av at det er greit live. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jepp... hører på en del Gojira. De spilte oppvarming for Metallica konserten som var på Valle Hovin i våres. Jeg er på "etterslep" når det kommer til hva av album som har kommet ut i 2012 generelt. Sitter å oppdager musikk som jeg ikke har hørt fra grupper jeg har hørt og hører på . Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Og da var Bulldozer klare for Beyond the Gates. For en latterlig fet booking. http://www.youtube.com/watch?v=lDqdDyF9qWc Let the violence live Don't listen to the preachers Let the riot take place Let the knives cut Tidenes fotballåt! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nei får vell overvinne vinden og ta turen ned til byen for å se Iskald. Kommer til å stemme godt det navnet ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Nei får vell overvinne vinden og ta turen ned til byen for å se Iskald. Kommer til å stemme godt det navnet ja. Hvordan var de å høre på, kulden til tross! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Iskald var like fett som alltid, de to andre bandene husker ikke navnet på og var så som så mend for bare 175kr var det en trivelig kveld. Selv om Bodø må ha tidenes dødest publikum. Avsluttet passende nok med: Endret 22. desember 2012 av Runarbs 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Noen her som hører på Therion? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 http://vemod.bandcamp.com Vemod har lagt ut alle utgivelsene sine på bandcamp nå. Snakk om julaften, kan ikke skryte nok av dette bandet 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 all julemusikken har her blitt erstattet med metal og ett par gode hodetelefoner . Herlig herlig Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen her som hører på Therion? Fy faen eg er så drita lei sånne "metal"band med kvinnelig operavokal. Måtte Nightwish og alle avleggerene deres råtne i himmelen 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Liker "litt" variasjon her . Hører en del på mye annet som man sikkert ser og varierer litt fra tid til tid. Er jo noen kvinnelige vokalister som er meget bra . Jeg lever med ett åpent sinn Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hører på mye rart eg også, men akkurat den typen metalband har eg av en eller annen grunn fått fullstendig i vrangstrupen 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hehe... ja, kan forstå deg vis man hører på det litt mye. https://www.youtube.com/watch?v=R4Dn02bR4pg Hører litt på Arch Enemy til tider. Men med en større mengde forskjellig metal så blir det en stund mellom vær gang jeg hører på de forskjellige Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Synes kvinnevokal er helt begredelig i "hardere" metal, finnes noen få unntak, men nesten alltid blir det bare kjipt. Funker bra til doom/stoner sjangeren, men damer burde holde seg langt unna black/death. http://www.youtube.com/watch?v=W6NkY7TqxNA Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Liker damer som synger tøft eg. Favoritten min for tiden er Ida Haukland i Triosphere :love: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå